Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.12. 2015 jsme koupili mobil (GSM DOOGEE Y 100 PRO VALENCIA 2, 16GB, šedá). Mobil jsme reklamovali dne 20.7. 2016 kvůli nefunkčnosti mobilních dat, a hlavně kvůli signálu. Kdykoliv jsem potřebovala z mobilu volat, hlásilo mi to, že nejsou dostupné sítě i přesto že mobil ukazoval, že signál má. Když už se mi podařilo někomu dovolat, tak mě dotyčný špatně slyšel. Na mobil se nedalo ani dovolat, hlásilo volajícímu, že jsem nedostupná.
Vyřízení reklamace 1.8. 2016 : oprava, výměna MB, test OK
Dne 8.8. 2016 jsem mobil dala opět k reklamaci, jelikož signál, mobilní data i problém s voláním nebyl vyřešen.
Vyřízení: 5.9. 2016 - oprava - reklamace resena vymenou základní desky
Dne 30.9. 2016 jsme dali mobil opět k reklamci, problém stále nevyřešen.
Vyřízení 24.10. 2016 - oprava - provedena oprava mobilního zařízení, test ok.
Dne 3.11. 2016 - další reklamace - stále problém nevyřešen. Mobil nefunguje - nemohu se dovolat, nefungují mobilní data i přesto, že na displeji je 4G.
Vyřízení dne 15.11. 2016 - vráceno zákazníkovi - závada se neprojevila, data fungují, data byla vypnutá viz přiložené foto, reklamace neuznána.
"Mobilní data si zapnout ještě umím, dobrý vtip" - problém stále nevyřešen. mobilní data jsem si zapla, stále mi internet nefunguje. VOlat mi z mobilu nejde. Volající se mi nemohou dovolat. Když se to podaří, neslyší mě. Signál - funguje jen zřídka.
Dne 25.11. 2016 - další reklamace - stále přetrvávají vady z předchozích reklamacích.
Vyřízení den 7. 12. 2016 - vráceno zákazníkovi - závada se během testů v servisním středisku neprojevila, zařízení pracuje v rámci parametrů stanovených výrobcem, vráceno bez opravy.
Jen malé upozornění - třetí reklamace znamená vrácení peněz.
Dne 4. 1. 2017 - další reklamce. Už jsem přes půl roku bez funkčního telefonu. Ze začátku jsem si nemohla stěžovat, mobil super, ale kdyby byl funkční. ach jo :(
17.1. 2016 vyřízení: vráceno zákazníkovi, neuznáno, uvedená závada se během testování neprojevila. TEST OK.
7.2. 2017 - další reklamace , tentokrát jsem nahrála na flash-disk , jak mi mobil ukazuje že má signál, ale přesto se nemohu dovolat. Jak mi mobil ukazuje 4G , mobilní data zapnuta , ale přesto internet nefunguje.
vyřízení: 27.2. 2017 - závada se během testů neprojevila, zařízení pracuje bez problémů viz přiložené foto.
Už nevím co více dělat, na infolince CZC nám poradili napsat si e-mail přímo na reklamace, ale bohužel bez výsledku, prý není možné reklamaci vyhovět.
Pan v CZC na přepážce už nás zná, vždy se jen usmívá když jdeme opět s mobilem, já už jsem 3/4 roku bez mobilu, s kterým bych byla opravdu spokojena a byla jsem spokojena když byl funkční. :(
Také mi pan z CZC na přepážce řekl, že jsme si vybrali špatnou značku, že nejsme první kdo s tímto mobilem přišel, že jim nefunguje - že jich mají na reklamacích plnou poličku.
co říci závěrem: rozumím že CZC nemůže za to, že mobil nefunguje. Jedná se jen o přeprodejce, ale měli by se postavit za to co prodávají, ráda bych si koupila jiný mobil. Nejde mi o to, vrátit peníze, ale chtěla bych jen funkční mobil.
GSM DOOGEE Y100 PRO VALENCIA 2, 16GB, šedá
Po této zkušenosti požaduji vrácení peněz, nebo alespoň možnost zakoupení si jiného mobilu. Ráda si připlatím a vyberu si jiný mobil.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.