Společnost


CATINI EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15953Nefunkční automatický otevírač

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2017, před 8 lety

jaroslav Hes

Znění stížnosti

Dobrý den,
na podzim lonského roku jsem 29.10.2016 zakoupil skleník CRAFTFIEDL 3,13. s ním jsem objednal Automatický otevírač okna skleníku. Nyní po jeho smontování jsem instaloval i tento otvírač. Bohužel po několika dnech zkoušení ani když ve skleníku bylo 35 stupňů tepla se okno ani nepohlo. Zkoušel jsem otevítač ( samotný tlumič) i doma při dostatečné teplotě. Píst se sice z tlumiče vysunul, ne úplně , ale přitom jde velice slabou silou zatlačit. Proto zřejmě nemá sílu s oknem ani pohnout. Prosím o sdělení kam mám tento tlumič ( páku mám stále namontovanou ) doručit nebo zaslat. Na adresu v Praze není problem.
Děkuji za sdělení Jaroslav Hes
č. fa. 100678130


Požadované řešení

Prosím o výměnu za kvalitní kus.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2017 15:11, před 8 lety

Spotřebitel může podle zákona o ochraně spotřebitele uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání.

Podle reklamačního řádu společnosti CATINI EUROPE s.r.o. (publikovaném na webové adrese www.avenberg.cz/s9551-reklamacni-rad) může spotřebitel uplatnit v autorizovaném servisu, osobně přímo na servisním středisku Avenberg nebo může vadné zboží zaslat na adresu Catini Europe s.r.o – servisní středisko - reklamace, servis, vrácení zboží, Čestice 209, 387 19 ČesticeT (tel.: + 420 840 408 408, e-mail: servis@avenberg.cz, otevírací doba: Po - Pá 9.00 - 17.00).

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace (den, kdy prodávajícímu došla zásilka), pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 12:40, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.