Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
stížnost se vztahuje na smlouvy čísla: 11789766, 11789768 a 11791250, zájezd do Arabských Emirátů celkem v hodnotě 273 tis., na termín 22.6. až 2.7. celkem 10 dní.
Zájezd vyřizován v únoru 2017, kde byla uhrazena záloha a dle smlouvy doplacena v dubnu 2017.
Až po doplacení celé částky, nás CK (paní T. A.) informovala - telefonicky, že na základě zrušení letu dopravní společností nemůžeme cestovat tak, jak jsme zaplatili, ale bylo nám navrženo alternativní řešení 3. varianty (mail 19.4.2017).
Bohužel ani jedna z variant nám nevyhovovala. A to z důvodu, že nás poškozovala finančně i časově. Celá věc je ještě v řešení a proto Vás žádám o prošetření našich smluv.
Věřím, že Cestovní kancelář se zachová ke svým zákazníkům vstřícně a že bude celá věc dořešena k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem, Alexandra Čábelková
smlouvy čísla: 11789766, 11789768 a 11791250
Dodržení časové (termín 10 dní, odlet nejdříve 22.6.2017) a dodržení finanční částky dle smlouvy.
|
Tweet |
Pokud nutí vnější okolnosti pořadatele zájezdu změnit podmínky zájezdu, může navrhnout spotřebitelce změnu smlouvy. Má-li být v důsledku změny smlouvy změněna také cena zájezdu, uvede pořadatel v návrhu i výši nové ceny.
Nesouhlasí-li spotřebitelka se změnou smlouvy, má právo od smlouvy odstoupit. Pořadatel zájezdu může určit přiměřenou lhůtu pro odstoupení, která nesmí být kratší než pět dnů a musí skončit před zahájením zájezdu. Neodstoupí-li spotřebitelka od smlouvy v určené lhůtě, platí, že se změnou smlouvy souhlasí.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.