Společnost


Top Product CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15956Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2017, před 8 lety

Monika Prajzová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem u této firmy zboží-stroj Nutribulet,ale rozbil se.
Zaslala jsem reklamaci na adresu určenou pro reklamace/ byla uvedena na faktuře/. Nic se nedělo. Zaslala jsem urgenci na emailovou adresu určenou ke komunikaci. Z té mi bylo mi sděleno, že internet.stránky odkoupila jiná společnost, mojí reklamaci řešit nebudou.
Výrobek mi nevrátili, ani nepřeposlali společnosti Top prod.CZ.
Nabízejí mi placenou opravu, proč když je výrobek v záruce???
Zaslala jsem doporučený dopis na adresu firmy Top Product CZ, s.r.o., dle živnost.rejstříku, vrátil se zpět nedoručený- adresát neznámý. Kdo vyřeší mou reklamaci???
Dle živnostenského rejstříku spol. Top Product CZ,s.r.o. stále
funguje, proč neřeší reklamace, proč se pošta vrací zpět???
Děkuji M.Prajzová


Produkt

Mixér Nurtibullet, zakoupeno 28.1.2016 cena 2478Kč fa č. 154100749, reklamace odeslána 23.8.2016


Požadované řešení

Vzhledem k dlouhotrvajícímu neřešení reklamace /od 23.8.2016/ požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 06:15, před 8 lety

Podnikatel je povinen řádně informovat spotřebitelku o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění reklamace, spolu s údaji, kde lze reklamaci uplatnit. Při nedodržení této povinnosti může být podnikateli uložena pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud e-shop provozuje nový subjekt, bude záležet, zda tento subjekt převzal všechny závazky původního provozovatele e-shopu. Pokud pohledávky nepřevzal, je za vyřízení reklamace odpovědný původní provozovatel e-shopu.

Více informací o této problematice je možné také vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4746/dtest-kde-reklamovat-zbozi-kdyz-prodejce-zanikne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 12:31, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.