Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#15961Reklamace výrobku a odstranění licenčních programů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2017, před 8 lety

Pavel Polach

Znění stížnosti

Měl jsem u této společnosti na reklamaci ntb značky Lenovo. Bohužel byla vada na HDD která nabyla zaviněna mnou. Na HDD jsem měl nainstalovaný MS OFFICE 2010 který jsem si legálně koupil a produktový klíč využil. Na reklamaci byl vyměněn HDD ale program mě obnoven nebyl. Snažil jsem se vyřešit přes e-mail ale servis stále píše že je jim to líto ale nedá se s tím nic dělat.


Produkt

Ntb LENOVO B 50-80


Požadované řešení

Chtěl bych alespoň nějaké odškodnění nejlépe novou licenci protože jsem vadu nezavinil já ale vada byla výrobní a za tuto vadu musí někdo odpovídat. Jelikož jsem student tak si nemohu dovolit opět koupit licenci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 10:24, před 8 lety

Smluvní strany jsou povinny plnit své závazky řádně. Pokud prodávající dodal vadné zboží, porušil tím svou smluvní povinnost. Byla-li spotřebiteli porušením smluvní povinností ze strany prodávajícího způsobena škoda, má spotřebitel právo žádat po prodávajícím náhradu této škody.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné nebo požádá-li o to spotřebitel, hradí se škoda v penězích. V případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že mu byla způsobena škoda, a že za tuto škodu je odpovědný prodávající (porušil svou smluvní povinnost).

Nebude-li prodávající plnit dobrovolně ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 12:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.