Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Měl jsem u této společnosti na reklamaci ntb značky Lenovo. Bohužel byla vada na HDD která nabyla zaviněna mnou. Na HDD jsem měl nainstalovaný MS OFFICE 2010 který jsem si legálně koupil a produktový klíč využil. Na reklamaci byl vyměněn HDD ale program mě obnoven nebyl. Snažil jsem se vyřešit přes e-mail ale servis stále píše že je jim to líto ale nedá se s tím nic dělat.
Ntb LENOVO B 50-80
Chtěl bych alespoň nějaké odškodnění nejlépe novou licenci protože jsem vadu nezavinil já ale vada byla výrobní a za tuto vadu musí někdo odpovídat. Jelikož jsem student tak si nemohu dovolit opět koupit licenci.
|
Tweet |
Smluvní strany jsou povinny plnit své závazky řádně. Pokud prodávající dodal vadné zboží, porušil tím svou smluvní povinnost. Byla-li spotřebiteli porušením smluvní povinností ze strany prodávajícího způsobena škoda, má spotřebitel právo žádat po prodávajícím náhradu této škody.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné nebo požádá-li o to spotřebitel, hradí se škoda v penězích. V případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že mu byla způsobena škoda, a že za tuto škodu je odpovědný prodávající (porušil svou smluvní povinnost).
Nebude-li prodávající plnit dobrovolně ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.