Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15962Změna tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 37 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2017, před 8 lety

David Nimrichter

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 5.5.2017 jsem v elektronické Samoobsluze omylem změnil svůj stávající tarif. Mylně jsem se domníval, že po kliknutí na tlačítko "Změna tarifu" se dozvím o novém tarifu podrobnější informace (parametry, zda je podmíněn smlouvou se závazkem, atd.). Tarif se mi ovšem bez jakéhokoliv varování či upozornění ihned po kliknutí změnil na nový. Zároveň mi na smlouvě naskočil nový závazek na 12 měsíců. Ještě týž den jsem psal 2x email na info@o2family.cz žádost o odstoupení od dodatku a vrácení smlouvy do stavu před nezamýšlenou změnou. Dnes, 9.5.2017, mi volala operátorka společnosti. Tvrdí mi, že od dodatku uzavřeného elektronicky nelze odstoupit, dále, že můj předchozí tarif již není v nabídce a nemůže mi ho nabídnout/ vrátiti zpět. Jen mi nabídla slevu na nový tarif podmíněný závazkem na 24 měsíců - tuto nabídku jsem neakceptoval. Žádal jsem tedy alespoň o zrušení nového závazku na 12 měsíců (do 4.5.2018) a vrácení na původní závazek (do 18.6.2017). Opět nelze.
Žádám o vrácení na původní znění smlouvy/ dodatku ze dne 19.6.2015.
Děkuji.
S pozdravem
David Nimrichter


Produkt

Smlouva č. 379909 ze dne 11.8.2014, dodatek č. 514762 ze dne 19.6.2015, dodatek č. 843044 ze dne 5.5.2017.


Požadované řešení

Žádám o zrušení dodatku ze dne 5.5.2017 a vrácení na původní tarif dle dodatku č. 514762 ze dne 19.6.2015.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2017 12:06, před 8 lety

V případě uzavření nebo změny smlouvy za použití prostředků komunikace na dálku, je poskytovatel povinen bezodkladně po uzavření smlouvy nebo její změny poskytnout spotřebiteli zákonem předepsané informace o jejích náležitostech, a to v elektronické nebo listinné formě. Lhůta 14 dnů pro odstoupení spotřebitele (nikoli pro podnikatele) od smlouvy nebo od její změny, v případě, kdy je smlouva uzavřená mimo prostory obvyklé k podnikání nebo při použití prostředků komunikace na dálku, začíná běžet dnem následujícím po dni předání těchto informací.

Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Nepodaří-li se spotřebiteli s operátorem dohodnout, je možné se obrátit na veřejný dozorový orgán, který je pověřen k řešení sporů s operátory, tj. Český telekomunikační úřad.

Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky 841 117 118 nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.