Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den
V Dubnu 2017 jsem dostal od seznamky Be2 upozorneni ze mam zaplatit pres 2500Kc ze se mi automaticky obnovilo VIP clenstvi. Tak jsem s nimi komunikoval mailem a ma prvni registrace se zakoupenim VIP clenstvi (149Kc) melo probehnout 15.10.2016. Tak jsem zkoumal vypisy z uctu a klidne je i dolozim ze zadna tato castka nebyla z meho uctu odeslana. Az kdyz jsem ptojizdel vice mesicu zjistil jsem ze v prosinci 2016 me strhli 2200Kc, ale porad nemuzu najit v rijnu jak pisou oni, ze jsem jim zaplatil 149Kc muzu zaslat vypis uctu kde tato castka strzena neni. Navic bych urcite nesouhlasil s tim, ze chci dalsi VIP clenstvi za takove penize. A rad bych od nich zjistil kdy jsem jejich sluzby vyuzival naposledy ze jsem byl naposledy prihlasen. Protoze nehodlam za nic platit pokud tuto sluzbu nevyuzim je to jen zlodejna a tezi z neopatrnosti lidi. Proto zadam o okamzite zruseni a smazani meho uctu.
Dekuji Berecka
Zadam o zruseni a smazani uctu.
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: U4QJEH44
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací je již uvedený případ řešený prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
Mějte prosím také na paměti, že úvodný poplatek ve výši 149 Kč byl uhrazený v roce 2015 (konkrétně 15.11.2015), nikoliv v roce 2016 - viz prosím také email zaslaný ze strany Zákaznického centra ke dni 21.04.2017.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.