Společnost


JAMALL-CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15965Zamítnutí reklamace neodborně namontované pracovní desky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2017, před 8 lety

Martin Macák

Znění stížnosti

Dobrý den,
od firmy JAMALL-CZ a.s.(Děčín),jsem v listopadu 2015(rok a půl) zakoupil kuchyňskou linku, kterou jsou řádně zaplatil a nechal si v novostavbě namontovat.Při montáži, si montéři špatně naměřily desku a místo její výměny(řádně změřené)mi udělali díru do dřevostavby,aby se deska vsunula dovnitř a tím se deska nemusela zkracovat.Vše mám zadokumentováno. Na toto mi vedoucí jamallu Děčín Věra Klimčenková zamítla reklamaci s odůvodněním, že jí to nezajímá a veškerou škodu mám řešit s montérem a nikoliv s firmou jamall. S tím, že vše jde za nimi. Toto jsem tak dlouho řešil,až mi pí.Klimčenková nechala škodu na domě opravit a poslala mi na domontování kuchyňské linky a desky novou firmu. Tato mi dokončila celkovou montáž. Nyní se na kuchyňské ploše(ve spojích udělala bublina a pracovní deska nabobtnala.Volal jsem tedy opět na Jammal Děčín, kdy jsem jim sdělil reklamaci a vše nafotil a poslal emailem. Klimčenková mi zaslala technika, který mi na místě sdělil, že je to jasná chyba špatné a nekvalifikované montáže a že zvednutí pracovní desky je přesně v místě spojení dřezu šroubem a spoje nejsou nijak ošetřeny ani zasilikonovány. Dále uvedl, že neodborně byla deska namontována v okolí dřezu, kdy nic není utěsněno a též v okolí myčky, kde též není ochranná páska. Následující den mi přišlo emailem zamítající reklamace s tím, že závada vznikla vlivem nadměrného používání vody.(Stanovisko technika s vedoucí firmy Jamall se tedy liší).Druhý den od zamítnutí jsem volal technikovi a žádal, zda mi zašle protokol o vyjádření. Tento mi sdělil, že mi nic zasílat nebude, že vše dvakrát zaslal firmě jamall a potvrdil mi, že se do protokolu o reklamaci vyjádřil s tím, že poškození je vlivem neodborné montáže. Psal jsem firmě Jamall, že tedy žádám o vyjádření technikem, kdy na toto mi jen odepsali po několika dnech, že reklamace se opětovně zamítá .Mobilní telefon mi buď neberou nebo se vedoucí nechává zapírat. Jsem trochu v nesnázích, jelikož nevím, jak vymáhat svá práva a nevím, zda se mi toto vyplatí, řešit celou věc právní cestou.Pravda je taková, že s firmou mám od prvopočátku neskutečné problémy a již po druhé se snaží vše smést pod koberec.Mohu poprosit o radu prosím.Moc děkuji Macák


Produkt

pracovní deska


Požadované řešení

Měla by být vyměněna pracovní deska a řádně namontována nová.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2017 06:28, před 8 lety

Pokud byla montáž kuchyňské desky provedena společností JAMALL-CZ a.s., popřípadě jejím technikem, záruka se vztahuje i na tuto službu. Záruka se však nevztahuje na závady způsobené špatnou manipulací, popřípadě chybně provedenou montáží jiným subjektem. Pak by bylo nutné chybně provedenou montáž reklamovat u tohoto jiného subjektu.

Pokud byla uplatněná reklamace zamítnuta s tím, že závada vznikla nadměrným používáním vody, tedy, že vadu způsobil sám spotřebitel, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým posléze lze rozhodnutí o reklamaci rozporovat. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 12:08, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.