Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#15966Nedoručování zásilky balík do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2017, před 8 lety

Pavel Dušek

Znění stížnosti

Dne 5.5 a 9.5. mi nebyl 2 x po sobě doručen balík do ruky, na kterém byla firemní adresa s tím, že adresát nebyl zastižen. V pátek 5.5 šlo o balík DR8717133983C, kdy byla cca v 15.40 hod doručena SMS zpráva adresát nezastižen, přičemž v prostorách firmy bal někdo nepřetržitě přítomen od 7.00 do 16.30 hod. Tato skutečnost se opakovala dne 9.5 s jiným balíkem číslo DR6291478138M. E mail o nezastižení byl odeslána v 16.40, přičemž firma je moinimálně do 18.00 god. Ccca před 2 týdny došlo k úplně stejné situaci, zpráva o nezastižení byla odeslána minimálně 2 hodiny před zavíraqcí dobou firmy, kde musí být stále někdo přítomen. Jedná se o poštu Brandýs nad |Labem a depo 703. Ve všech případech jediné telefoní spojení na poštu v Brandýse, kde je balík uložen, nefunguje, telefon je zřejmě dlouhodobě vyvěšen


Produkt

balík DR8717133983C, balík DR6291478138M


Požadované řešení

doručování balíků Českou poštou podle objednávky a ukončení lhaní a vymýšlení si


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2017 05:53, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.