Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Rozhodl jsem se vyzkouset seznamku C-Date a zaplatit poplatek na mesic clenstvi za 180KC. Po zjistení ze je to cele fiktivni a nefunkcni jsem prestal seznamku navstevovat. Dne 3.5.2017 jsem si vsiml ze mi odesla z uctu platba 2394Kč za 6 mesicni clenstvi na dane seznamce ktere jsem si ale neobjednal.
Samozrejme jsem hned zablokoval a zrusil kartu a snazil se zrusit clenstvi ale na jejich vebu je vse tak neprehledne a maskovane ze není mozne clenstvi zrusit jedina dostupna moznost je uveden fax ktery v dnesni dobe uz je opravdu zastarala technologie a neznam nikoho kdo ho vlastni. Navic jsem se dozvedel na jinych webech kde si lide stezuji na tuto seznamku ze je stejne fax cislo nefunkcní.
Z reakci jinych stiznosti na tuto seznamku bych nerad resil nejake vymahacske dopisy ktere lidem chodi kdyz nezaplati dalsi poplatek.
Seznamka C-Date
Vraceni platby a zruseni uctu
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
Přejeme Vám dobrý den.
V zájmu možnosti dohledání přislouchajícího profilu a objasnění vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na C-date zaregistroval (respektive ID svého profilu),
velice Vám děkujeme.
Muj email je: Aperionn@seznam.cz
ID : U7MXWM09
ID: U7MXWM09
Přejeme Vám dobrý den a děkujeme Vám.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 01.04.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP C-date – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Nesouhlasil protoze ty vaše miniaturni pismenka zastrcene v textu sem prehledl.
Odepsali jste mi na mail ze dalsi upozornení prislo v uvitacim meilu ktery sem zadny nedostal mam ulozene vsechny.
A jelikoz fax cislo ktere tam mate uvedene je nefunkcni tak by stejne zadna vypoved nedosla že?
Je to pekna dira v bankingu ze si muzete strhnout penize bez souhlasu majitele ale proto samozrejme mate zahranicní sidlo protoze ze zahranici bohuzel ceske ochryny jsou k nicemu...
A vzhledem k cetnym stiznostem a varovanim pred vasi firmou na internetu se neni čemu divit
User ID: U7MXWM09
Dobrý den,
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 01/11/2017.
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.