Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U spol.T-mobile jsem zakoupil mob.telefon Sony.Během měsíce se stalo,že na telefonu není signál a během hovoru jsem najednou volajícího neslyšel.Dal jsem tel.na reklamaci, která mi byla uznána.Jenže po vložení sim karty na telefonu opět naskočily max. 2 čárky signálu.Tel.jsem proto poslal znovu na reklamaci do firmy ARVATO,ale ti mi poslali tel.zpět,že je v pořádku.Zkoušeli jsme i se zaměstanci T-mobile dát novou sim,ale signál stále stejný,tak jsem ho poslal znovu,ale se stejným výsledkem přišel zpět.Radil jsem se jak postupovat dál a poslali tel.soudnímu znalci,bohužel ten pracuje také pro firmu ARVATO,takže vyjadření přišlo stejné,že tel.je v pořádku.Volal jsem tedy na centrum SONY,kde zjištovali informace o reklamaci a dopadlo to stejně,že mi nemohou pomoct a musím vše řešit přes ARVATO.Na tel.opravdu signál není,ale podle jejich měření je vše v pořádku,takže nemám na nic nárok.Tel.je vadný od počátku,ale bohužel pokud nebude reklamace uznána nic nejde dělat a musím si ponechat ,,nefunkční telefon".
Sony xperia XA
Byl bych rád kdyby mi mou reklamaci uznali a já si mohl telefon vyměnit za jiný.
|
Tweet |
Pokud bylo o reklamaci rozhodnuto jako o neoprávněné, ale spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, je nutné závěry reklamace rozporovat. V takovém případě bude vhodné vyhledat soudního znalce a zadat mu vypracování znaleckého posudku, ve kterém se bude zabývat povahou vady. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.