Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#15972Nevhodné chování k zákazníkovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2017, před 8 lety

Marcela Nerádová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem kolem třičtvrtě na 9 nakupovala na expresní pokladně v Bille na hlavním nádraží v Praze. Když jsem chtěla menší částku platit tisícikorunou, pan pokladní mi začal dost nahlas a nepříjemně sdělovat, že mi nemá jak vrátit a ať jdu, ať jdu pryč a dál si mě nevšímal. To mě velmi zaskočilo, vůbec jsem nevěděla jak na to reagovat a cítila jsem se velmi nepříjemně.


Požadované řešení

Poučit pana pokladního o vhodném a slušném chování k zákazníkovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2017 11:00, před 8 lety

Dle zákona o oběhu bankovek a mincí je možné z kvantitativních důvodů odmítnout tuzemské peníze pouze v případě, že se jedná o více než padesát kusů mincí v jedné platbě. U bankovek žádné zákonné omezení není, avšak hotovostní platbu lze provést pouze do výše 300 000 Kč.

Spotřebitelce doporučujeme obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu. Společnost by totiž měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, by měly směřovat přímo k jejich nadřízeným a vedení uvedené provozovny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 12:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.