Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dnes jsem kolem třičtvrtě na 9 nakupovala na expresní pokladně v Bille na hlavním nádraží v Praze. Když jsem chtěla menší částku platit tisícikorunou, pan pokladní mi začal dost nahlas a nepříjemně sdělovat, že mi nemá jak vrátit a ať jdu, ať jdu pryč a dál si mě nevšímal. To mě velmi zaskočilo, vůbec jsem nevěděla jak na to reagovat a cítila jsem se velmi nepříjemně.
Poučit pana pokladního o vhodném a slušném chování k zákazníkovi.
|
Tweet |
Dle zákona o oběhu bankovek a mincí je možné z kvantitativních důvodů odmítnout tuzemské peníze pouze v případě, že se jedná o více než padesát kusů mincí v jedné platbě. U bankovek žádné zákonné omezení není, avšak hotovostní platbu lze provést pouze do výše 300 000 Kč.
Spotřebitelce doporučujeme obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu. Společnost by totiž měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, by měly směřovat přímo k jejich nadřízeným a vedení uvedené provozovny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.