Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Přítel měl náhlé zdravotní problémy, krvácení z konečníku a krev ve stolici, byly jsme na vyšetření v nemocnici, máme lékařskou zprávu ze dne 15.01.2017, kde nám bylo řečeno, že je potřeba objednat se na kolonoskopii. Volala sem do pojišťovny, jestli je kolonoskopie vyšetření, které bude proplaceno. Bylo mi po telefonu řečeno, že to musí uznat komise po předložení účtenky a lékařské zprávy, ale že kolonoskopie by uznaná být měla. Na tomto vyšetření byl přítel 10.02.2017 a zaplatil 10 000 Kč. Z pojištovny přilo vyjádření, že nedostaneme proplaceno nic, z důvodu "Pojistitel neposkytuje pojistné plnění za události, jejichž zřejmé příznaky nastaly před uzavřením pojistné smlouvy nebo musely být pojištěnému či pojistníkovi před uzavřením smlouvy známy." Pojistná smlouva byla uzavřena 22.09.2016 a v té době přítel problémy neměl a zdravotní problémy se objevyli až po novém roce. Poslala sem email na jejich reklamační email, bohužel bez odpovědi. Bylo nám řečeno, že máme na odvolání 30 a proto to zkouším touto cestou.
Děkuji,
Šímová
Chtěla bych, aby byl jeho případ ještě jednou posouzen a bylo mu uznáno proplacení jeho zdravotních výloh a posláno 10 000 Kč na jeho účet.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka se stanoviskem pojišťovny nesouhlasí, měla by vyslovit nesouhlas a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím našich webových stránek, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelkou (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.