Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Při měsíčním vyúčtování jsme zjistili, že bylo z mobilního telefonu nezletilé dcery strženo celkem 396,- za zboží - antivir, který jsme si neobjednali. Při zjišťovaní jak k tomu došlo, se svěřila, že se ji na mobilním telefonu z nenadání objevilo hlášení, že má telefon napaden virem a že ho musí okamžitě odstranit kliknutím na odkaz níže. Byl na ni vyvíjen nepřiměřený nátlak a v časové tísni byla donucena k provedení tohoto úkonu. Samozřejmě, že nic nedorazilo jen SMS zpráva s poděkováním za nákup. Jedná se o číslo 90319099, platby (99,-Kč) byly strženy 8.,15.,22.,29.4.
odstranění viru z telefonu
Žádám o navrácení peněz za neobjednané služby či zboží.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den pane Huško,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den, číslo telefonu je 775 518 934. Číslo bankovního účtu 160 462 909/0600.
Děkuji, Antonín Hušek.
Dobrý den pane Hušku,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby, děkujeme za uvedení reklamace a veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele.
Pro zrušení aplikacce pošlete SMS ve tvaru STOP SCAN na cislo 90319.
Pokud nechcete Prémiové služby na Vašem telefonu využívat, doporučujeme je nechat blokovat u Vašeho operátora.
Přejeme hezký den.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
bohužel ani po více jak měsíci nebyla moje reklamace vyřešena. Znovu uvádím, že za provedené prémiové platby či služby jsem žádnou službu či zboží neobdržel. Žádám o vrácení peněz.
Jsem připraven postupovat všemi zákonnými prostředky, aby mi peníze byly navráceny.
Antonín Hušek.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.