Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15976Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2017, před 8 lety

Petr Hausner

Znění stížnosti

Dne 6.5.2017 byla neoprávněně z kreditu stržena částka 99czk s popisem premium služby na tel.číslo 90319099. Vědomě jsme o žádné zpoplatně služby nežádali. Neobdrželi jsme ani žádné informace/potvrzení o tom, že by byla nějaká služba zakoupena. Na stržení platby jsem přišel pouze na základě prudkého snížení kreditu na MT mé nezletilé dcery. Tato situace vykazuje známky podvodného jednání a klamání spotřebitele. Preventivně byly u operátora zablokovány premiové SMS, aby nemohlo dojít k opakovanému stržení.


Produkt

Premium služby SMS číslo 90319099 a stržení 99czk


Požadované řešení

Žádám Vaší společnost o zrušení jakékoli "služby" a rychlé sjednání nápravy z Vaší strany, tedy navracení peněžní ztráty na účet 78-6069310207/0100.

Dákuji Petr Hausner


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2017 14:29, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2017 15:19, před 8 lety

Dobrý den pane Hausnere,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.5.2017 09:21, před 8 lety


Petr Hausner

Dobrý den,

částka 99czk byla stržena z kreditu tel.čísla 704 007 441. Žádám o vrácení částky na účet 78-6069310207/0100. INFO zasílám zároveň i emailem 11.5. 9:20 na adresu infolinka@comgate.cz,

S pozdravem
Petr Hausner

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2017 12:54, před 8 lety

Dobrý den pane Hausnere,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby, děkujeme za uvedení reklamace a veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele.

Pro zrušení aplikacce pošlete SMS ve tvaru STOP SCAN na cislo 90319.


Pokud nechcete Prémiové služby na Vašem telefonu využívat, doporučujeme je nechat blokovat u Vašeho operátora.


Přejeme hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.5.2017 13:57, před 8 lety


Petr Hausner

Dobry den,
děkuji za zaslání informací. Zaslat rušící SMS pro zrušení neobjednané služby není možné. SIM není v provozu z obavy, aby nedošlo k dalšímu uniku kreditu a premiove SMS byly operatorem zablokovány. Žádám o předání požadavků na zrušení jakékoliv údajné služby jejimu provozovateli.

Dekuji
Hausner Petr

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2017 14:07, před 8 lety

Dobrý den pane Hausnere,


předali jsme požadavek na vyřazení Vašeho tel. čísla z databáze. Tento požadavek bude zpracován dnes.


Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2017 05:58, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.6.2017 16:13, před 8 lety


Petr Hausner

Společnost ComGate Payments přijala požadavek 12.5.2017 na vyřazení tel.čísla z databáze. Od té doby stále čekám na vrácení stržené částky 99 czk z kreditu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 15:11, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.