Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 6.5.2017 byla neoprávněně z kreditu stržena částka 99czk s popisem premium služby na tel.číslo 90319099. Vědomě jsme o žádné zpoplatně služby nežádali. Neobdrželi jsme ani žádné informace/potvrzení o tom, že by byla nějaká služba zakoupena. Na stržení platby jsem přišel pouze na základě prudkého snížení kreditu na MT mé nezletilé dcery. Tato situace vykazuje známky podvodného jednání a klamání spotřebitele. Preventivně byly u operátora zablokovány premiové SMS, aby nemohlo dojít k opakovanému stržení.
Premium služby SMS číslo 90319099 a stržení 99czk
Žádám Vaší společnost o zrušení jakékoli "služby" a rychlé sjednání nápravy z Vaší strany, tedy navracení peněžní ztráty na účet 78-6069310207/0100.
Dákuji Petr Hausner
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den pane Hausnere,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den,
částka 99czk byla stržena z kreditu tel.čísla 704 007 441. Žádám o vrácení částky na účet 78-6069310207/0100. INFO zasílám zároveň i emailem 11.5. 9:20 na adresu infolinka@comgate.cz,
S pozdravem
Petr Hausner
Dobrý den pane Hausnere,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby, děkujeme za uvedení reklamace a veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele.
Pro zrušení aplikacce pošlete SMS ve tvaru STOP SCAN na cislo 90319.
Pokud nechcete Prémiové služby na Vašem telefonu využívat, doporučujeme je nechat blokovat u Vašeho operátora.
Přejeme hezký den.
Dobry den,
děkuji za zaslání informací. Zaslat rušící SMS pro zrušení neobjednané služby není možné. SIM není v provozu z obavy, aby nedošlo k dalšímu uniku kreditu a premiove SMS byly operatorem zablokovány. Žádám o předání požadavků na zrušení jakékoliv údajné služby jejimu provozovateli.
Dekuji
Hausner Petr
Dobrý den pane Hausnere,
předali jsme požadavek na vyřazení Vašeho tel. čísla z databáze. Tento požadavek bude zpracován dnes.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Společnost ComGate Payments přijala požadavek 12.5.2017 na vyřazení tel.čísla z databáze. Od té doby stále čekám na vrácení stržené částky 99 czk z kreditu.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.