Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#15978Zaměstnankyně pošty v Kutné Hoře si náhodně vymýšlí ceny balíků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2017, před 8 lety

Diana Hrdlickova Hrdličková

Znění stížnosti

Na stránkách české pošty jsou informace o cenách obyčejných balíků.
Píšete: Obyčejný balík do 2kg = 74kč. Stejný balík ale stojí na pobočce v Kutné Hoře po každé jinak. Zřejmě jak má paní zrovna náladu.

Dnes jsem chtěla odeslat obyčejný balík do 2 kg a na poště mi bylo řečeno, že cena je 50kč. Když jsem byla očividně příjemně překvapená paní si to rozmyslela a řekla že cena je vlastně 79kč. Balík byl skladný a nevztahovali se k němu žádné poplatky navíc (za pojištění, kvůli rozměrům atd.)

Když jsem se však zeptala za co platím 4kč navíc. Paní na pobočce nevěděla a jaké ceny úvádíte na webu české pošty jí prý nezajímá, protože na stránkách nikdy nebyla.


Požadované řešení

Pokud ceny které uvádíte na webu nekorespondují s realitou, tak je neúvádějte.
Pokud by ceny které uvádíte na webu měli korespondovat s realitou ale zaměstnanci české pošty je nedodržují, tak je vyhoďte.

Chtěla bych vysvětlit za co jsem platila doplatek. Pokud zaměstnanec pošty zvyšuje cenu pka by měl být schopen vysvětlit za co jí zvýšil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 08:55, před 8 lety

Kompletní ceník poštovních služeb je možné vyhledat na webové adrese www.ceskaposta.cz/documents/10180/282441/kompletni_cenik.pdf/528acb00-cbab-450e-8a94-90add1cf405b. Podle tohoto ceníku je cena služby "Obyčejný balík" skutečně pouze 74,- Kč. Pokud zaplatila spotřebitelka za tuto službu více, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.