Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1598Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2013, před 11 lety

Jiří Podstatný

Znění stížnosti

Dne 2.5.2013 si moje dcera zakoupila vysněný chytrý mobilní telefon SONY XPERIA E 01505 Black.
Jaké však bylo rozčarování ,když po půl roce nešel zapnout.Vydal jsem se s ní do prodejny kde jsme MT koupili.Řádně ho odeslali do opravny dne18.10.2013.Z opravny přišel asi do týdne s tím ,že závada nepodléhá reklamační opravě ,protože je uvnitř jinak absolutně nedotčeného,neškrábnutého MT ohnutá základová deska (poslali i foto)a že byl poškozen při nesprávném užívání,např. nošením v zadní kapse kalhot!?!(dcera si na něj zakoupila gumové pouzdro a jen otisky na displeji napovídají o užívání MT.Jak tedy ohnula něco uvnitř??)Zklamání dcery (14let)bylo veliké,sama si na něj našetřila a teď nemá ani peníze ani MT.S tím jsem rezolutně nesouhlasil a zaslal MT zpět s tím ,že se odvolávám na§616 a žádám výměnu MT.Zaslali ho tedy zpět do opravny 1.11.2013 a ti mi ho zase za týden vrátili se stejným vyjádřením ale s cenovou nabídkou na opravu 4039Kč! MT stál 3790Kč.(to ještě chtěli zaplatit za dopravu a logistiku 197Kč bez DPH!!!)Opět jsem nesouhlasil a podal na prodejně 28.11.2013 písemně uplatnění rozporu s kupní smlouvou.2.12.2013 mi pan Kutílek z firmy SETOS odpověděl ,že prozkoumal znovu vyjádření servisu a musí s nimi souhlasit,že chyba při koupi tam určitě nebyla,že by to neprošlo výstupní kontrolou,a že jsme si to udělali sami nesprávným užíváním.4.12.2013 jsem odepsal panu Kutílkovi ,že jsem si přečetl jejich vyjádření ,ale k mému uplatnění rozporu s kupní smlouvou se nijak nestaví.Že tam chyba nebyla už při koupi musí dokázat oni,trvám na výměně MT a chci tedy řešení problému sdělit.6.12.2013 mi pan Kutílek odpověděl,že vyjádření z jejich strany jsem již obdržel a jejich stanovisko zůstává nezměněno.
S tímto konečným verdiktem jsem nadmíru nespokojen,jinými slovy mě poslali kamsi a MT ať si vezmu s sebou že? A já proto žádám o Vaši pomoc protože si nejsem vědom neúměrného zacházení s MT a chci pro dceru za její peníze řádný funkční výrobek .Dva měsíce se táhnoucí spor o kousek elektroniky mě už unavuje, jsem pracovně dost vytížen a dopisování a mailování po nocích už mě nebaví ,ale neustoupím ,protože trvám na tom že jsem v právu a dožaduji se tedy spravedlnosti.Je mrzuté ,že se nedokážu domluvit s prodejcem sám,ale jak výše čtete není to možné, alespoň ne k mé spokojenosti.


Produkt

mobilní telefon Sony Xperia E 01505 Black ,nejde zapnout,uvnitř ohnutá základová deska ,přístroj v perfektním stavu ,nepoškrábaný,neodřený,neotlučený s původní ochranou folií na displeji,v ochraném plastovém pouzdře


Požadované řešení

Požaduji výměnu přístroje za bezvadný ,pokud to není možné tak navrácení peněz.
Telefon neodpovídá neúměrnému zaházení , nejsem si tedy vědom pochybení ze strany spotřebitele.
Chtěl bych aby se prodejce k problému postavil konstruktivně a ne aby na základě nepodložených zpráv dělal závěry a řešil vše jen odmítavým postojem.Prakticky vůbec nebral na vědomí mé odvolání se na občanský zákoník a z toho plynoucí povinnosti pro prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2013 13:55, před 11 lety

Rozpor s kupní smlouvou se považuje za rozpor již při převzetí, pouze pokud se projeví do 6-ti měsíců od doby koupě (§616 odst.4 občanského zákoníku). Po té se důkazní břemeno obrací. Jestliže vznikne rozpor mezi tvrzením prodejce a kupujícího o povaze a příčině vady, tak má spotřebitel možnost obrátit se na nezávislého odborníka.

Při odstranitelné vadě má spotřebitel nárok na bezplatnou opravu, pokud se jedná o vadu neodstranitelnou, tak na vrácení peněz nebo výměnu zboží podle toho, co zvolí (§622 občanského zákoníku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 17:07, před 10 lety

Společnost S E T O S spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.