Společnost


Rock Point a.s.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15981Inzerované nedostupné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2017, před 8 lety

Zuzana Zámečníková

Znění stížnosti

Dobrý den,
na stránkách www.rockpoint.cz jsem si zakoupila stan, který se nachází v sekci outlet. Je na něm uvedena sleva 49% a vzhledem k jeho parametrům se jedná o bezkonkurenční cenu. Včera, několik hodin po koupi, mi však přišlo info, že stan není na skladě a kvůli paracím na webu jej nemohou stáhnout. Stan je tedy stále nabízen. Dodavatel ho již údajně nevyrábí. Na mnou navrhnuté varianty se stejnou slevou nepřistoupili a v obchodních podmínkách mají uvedeno toto: Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo část objednávky (odstoupit od smlouvy) v několika případech:

a) pokud nastane vyprodání zboží v době mezi aktualizacemi skladových zásob

b) pokud dojde k výrazné změně cen u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje

c) pokud dojde k zjevné chybě v ceně zboží

d) pokud dojde ze strany zákazníka k chybně nebo nepravdivě vyplněným kontaktním údajům

Mohu se nějak bránit?

Děkuji moc za radu a přeji hezký zbytek dne.
S díky,
Zámečníková Zuzana


Požadované řešení

Uvítala bych adekvátní náhradu, za stejnou cenu, nebo stan který inzerují.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 10:07, před 8 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitelka má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu. Došlo-li ale k vyčerpání zásob zboží, není možné po podnikateli žádat, aby plnil.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 18:31, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.