Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,objednala jsem mamince pohovku.Dovezli jinou.Za týden dovezli tu správnou,ale po rozdělání balíku jsem zjistila,že dovezli opět tu samou.Řidič si odvezl tedy obě sedačky zpět a nyní musím čekat 14 dnů na vrácení peněz.Potřebuji peníze na koupi jiné pohovky,maminka nemá na čem spát a tenhle nezdařilý obchod mi drží peníze celkem již 3 týdny a další dva mám čekat na vrácení peněz? Požaduji vrácení peněz včetně dopravy + úroky z prodlení,které musím platit i já,když se s placením čehokoli zpozdím.Jysk miluji,často tam nakupuji,ale tohle se může stát opravdu snad jen v Čr.
Rohová pohovka HAMPEN hnědá/béžová
Měnili zboží opět za zboží stejné a nemám čas čekat na peníze,maminka nebude spát na zemi.Zítra ji pouštějí z nemocnice a tenhle problém měl být víc než týden vyřešený.Nemám na jinou pohovku peníze,proto chci ihned finance vrátit,což JYSK odmítá.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.