Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1) Dne 2. 5. 2017 byl z pošty 182 00 Praha 82 podán doporučený dopis, který jsem obdržela dne 9. 5. 2017 v 15,00 hodin proti podpisu. Stejný doporučený dopis byl 2. 5. 2017 zaslán mému synovi na Prahu 7, který si vyzvedl na poště dne 4. 5. 2017.
2) Dopis s razítkem 3. 5. 2017 v 14 hodin pošta 252 02 mně byl doručen 10.5. 2017.
Tyto dva případy nejsou ojedinělé.
Tyto termíny doručení jsou v naprostém rozporu s vaším heslem "Dnes podáte, zítra dodáme".
S pozdravem Božena Lakomá
Prošetřit týdenní lhůty doručování
|
Tweet |
U typu zásilky doporučené psaní bohužel Česká pošta negarantuje dobu dodání jako v případě balíku do ruky (Garance doručení následující pracovní den po podání).
Pro doporučené psaní uvádí podnik v poštovních podmínkách doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman