Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
21.7. jsem si koupila voucher na vysavač AI-bot Elano ECOline na portálu nebeslev.cz za 3999 Kč, 22.7. zaplatila částku za poštovné. 19. srpna jsem se dotazovala na dodání zboží (obchod BeautyDepot.cz) a bylo mi sděleno, že zboží bude doručeno do 30.8. a pak ihned odesláno na mou adresu. Protože se nic nedělo, na začátku září jsem znovu kontaktovala dodavatele, bylo mi ale sděleno, že nebeslev s ním rozvázal spolupráci s tím, že se mám obrátit na nového dodavatele (Shadow Sales s.r.o.), který převzal závazky původního dodavatele. Po změně dodavatele jsem na základě informací získaných telefonicky od nového dodavatele čekala, že bude zboží dodáno v polovině listopadu.
Protože se opět nic nedělo, kontaktovala jsem 27.11. telefonicky infolinku nebeslev, kde mi bylo přislíbeno, že mě po prošetření situace budou e-mailem do konce týdne kontaktovat. 29.11. mi přišel e-mail s tvrzením, že z jejich strany bylo již vše požadované uhrazeno a další faktura nebyla doposud vystavena, že mělo již být zboží konečně všem klientům expedováno. Bohužel prý ale nyní zjistili, že dodavatel zboží nemá vůbec na skladě a uvedl je opačným tvrzením v omyl. Z tohoto důvodu a dlouhodobé špatné volbě dodavatelů se rozhodli expedici zboží zajistit sami. Nabídli počkat na dodání zboží po Vánocích, nebo vrácení peněz přímo, popř. formou kreditu. Na dotaz, kdy by bylo zboží dodáno, mi bylo jen doporučeno dobití kreditu, což jsem odmítla. Od té chvíle se mi už neozvali, ačkoli jsem vyjádřila požadavek na vrácení peněz.
vysavač AI-bot Elano ECOline
Vrácení peněz za zboží
|
Tweet |
Zde záleží na tom, zda je Nebeslev s.r.o. ve vztahu ke spotřebiteli pouze zprostředkovatelem koupě mezi spotřebitelem a jiným prodejcem nebo zda je Nebeslev přímo tím prodejcem.
Dle tohoto je také potřeba vůči příslušnému subjektu uplatnit své nároky.
Společnost Nebeslev s.r.o. je nyní v insolvenci dle údajů v insolvenčním rejstříku.
Pokud tedy nárok směřuje ke společnosti Nebeslev s.r.o., tak je potřeba svoji pohledávku přihlásit v probíhajícím insolvenčním řízení.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: