Společnost


Tommy Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15990Nevyřešená reklamace v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2017, před 8 lety

Jiří Prchal

Znění stížnosti

Dne 7.2.2017 jsem reklamoval pro závadu sluchátka Bose QC20, která byla zakoupena u firmy Audius (Tommy Group s.r.o.) za 7990,- Kč. V servisu Elvia uznali 16.2.2017 tato jako neopravitelná (zakázkový list 1607450) a odkázali mě s výše uvedeným dokumentem na prodejce, že mi dá sluchátka nová nebo vrátí peníze. Se zástupcem firmy Audius komunikuji telefonem a mailem od té doby, nicméně bezvýsledně. Stále říká, že věc řeší, ale nic se ve skutečnosti neděje. Dosud nemám ani sluchátka, ani peníze.


Produkt

sluchátka Bose QuietComfort 20


Požadované řešení

Dodat sluchátka stejného typu nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 07:40, před 8 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodl na delší lhůtě. Jak uvedl Nejvyšší soud ČR v rozsudku sp. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 pojmu "vyřídit" odpovídají významově slova "urovnat", "uspořádat", popř. "vybavit". Všem těmto výrazům je společné to, že ten, kdo v tomto smyslu jednal, docílil stavu, v němž se již nebude muset "vyřízenou" věcí zabývat. S přihlédnutím k vysvětlenému významu použitého pojmu "vyřídit" lze logickým výkladem daného ustanovení dojít k závěru, že k vyřízení reklamace dojde až v okamžiku, kdy prodávající spotřebitele vyrozumí (ať už písemně nebo osobně) o tom, jakým způsobem byla reklamace vyřízena (tedy zda byla s reklamací úspěšná či nikoli). Teprve tehdy je možno reklamaci považovat za vyřízenou - prodávající se jí již nebude muset zabývat.

Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace, pokud její poslední den připadá na víkend či svátek, prodlužuje se lhůta až do následujícího pracovního dne.

Marné uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má pak právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel rovněž možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.5.2017 18:15, před 8 lety


Jiří Prchal

Hodnocení:

Komentář: Sluchátka mi včera přišla nová, takže je celá věc vyřízena.