Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#15991Opakované nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2017, před 8 lety

Zuzana Kopasová

Znění stížnosti

Opakované nedoručení zásilky domů, i když jsem doma byla, již podruhé v průběhu měsíce. 24.4. a 10.5. Synové měli (jeden ještě má) neštovice, takže jsem doma byla, zvonek funguje, je řádně označen a i přesto pokaždé najdu papírek ve schránce. Na prvním papírku byl alespoň čas, kdy byl do schránky vložen, na tom druhém není nic. Jako horký brambor si mě podávají na domovské břevnovské poště a vysílají mně do Dejvic na hlavní poštu Prahy 6. Tam tvrdí, že s tím nic neudělají. Zítra na poštu půjdu a pokud si někdo bude stěžovat, že chytl neštovice, zažaluji vás!Po několikanásobném zklamání ohledně nedoručování, kdy jsem si něco objednala přes ČP, jsem po delší době opět chtěla věřit, že mi zásilku doručíte, ale spletla jsem se. Raději dám o 10 kč víc PPL než opět věřit České poště, kterou jsem chtěla podpořit! Co se psaní týče, to neovlivním, pevně věřím v nápravu!
Obě výzvy k vyzvednutí zásilky mám ofocené.


Produkt

Doručovatel je Gabriela Kuníková v obou případech, č. doruč. okruhu je 85, 24.4. bylo poř. číslo 2, ve druhém případě 10.5. je poř. č. 94.


Požadované řešení

Požaduji nápravu!!! Požaduji, aby zásilky doručované domů byly také domů doručené! Popřípadě jděte konečně s dobou a informujte příjemce kdy přibližně zásilku doručíte! Jako ostatní zásilkové služby!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 07:27, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.