Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
DO 28.7.2014 JSEM měla zůstatek kreditu 4.319,- Kč. Tarif se změnil a operátor slíbil že se to bude odečítat v dalších měsících po 30,- Kč. Tarif byl změněn na síť nesíť 50. Do dubna 2017 mi chodila fa. na 30,- Kč. V květnu t.r. jste poslali na částku 155,- Kč a dluh 23,- Kč. Není mi jasné toto zvýšení. Dle mých zapsaných plateb jsem částku 4.319,- Kč ještě nevyčerpala a o dluhu 23,- nevím.
Žádám proto o prošetření a vyjádření.Jedná se o č.tel. 603 710 764
prošetřit platby od 28.7.2014 - do 4/2017
|
Tweet |
Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitelka přesvědčená, že jí žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.