Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15997Neoprávněně naúčtovyný poplatek za antivirus

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2017, před 8 lety

Gabriela Schinnecková

Znění stížnosti

Při měsíčním zúčtování jsem zjistila, že má syn na vyúčtování 4x strženo 99,- Kč. Jde o antivir, který na něj vyskočil během hraní her na telefonu a to že to odklikne, nepovažuji chybu na jeho straně, nýbrž na straně poskytovatele . Dnes (skoro na konci dalšího zúčtovacího období) jsem nechala u operátora zablokovat Prémiové smsky, ale i tak nás tento podvod přišel na 693,- Kč. Částky začaly odcházet dne 29.3.2017, to je 7 týdnů platby.
Všechny platby odcházely na číslo 903 190 99.


Požadované řešení

Žádám Vaší společnost o zrušení jakékoli "služby" a rychlé sjednání nápravy z Vaší strany, tedy navracení peněžní ztráty na účet 5382611001/5500.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 17:48, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2017 14:13, před 8 lety

Dobrý den paní Schinnecková,


společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Děkujeme za uvedení reklamace a veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele.

Doporučujeme pro zrušení pošlete SMS ve tvaru STOP SCAN na cislo 90319.

Pokud nechcete Prémiové služby na Vašem telefonu využívat, doporučujeme je nechat blokovat u Vašeho operátora.


Přejeme hezký den.

S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.5.2017 13:25, před 8 lety


Gabriela Schinnecková

S firmou komunikuji a mám přislíbené vrácení celé částky.

Celému dTestu děkuji za pomoc :-)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2017 10:10, před 8 lety

Dobrý den paní Schinnecková,


děkujeme za potvrzení naší komunikace.



Přejeme hezký den.

S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.