Společnost


H.L.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1600Nevyřízená reklamace, firma nekomunikuje, není dosažitelná na své adrese.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2013, před 11 lety

Stanislav Páral

Znění stížnosti

Firma HLC sro nám postavila dům na klíč, byl předán v lednu 2013. Problémy a reklamace během stavby řešila. Po zaplacení naší poslední splátky za dům, však již následné reklamace neřeší. Všechny vzniklé závady byly reklamováno řádně a v záruční době. Na opakované písemné urgence neodpovídají, telefony neberou. Všichni jednatelé firmy HLC setrvávají v pozici "mrtvého brouka".
Tento stav trvá již od května 2013.
Podali jsme podnět na ČOI, ti navíc zjistili, že firma HLC již nemá sídlo v Hodoníně na adrese uvedené v obchodním rejstříku a na svých webových stránkách.


Produkt

Reklamace závad na stavbě rodinného domu od firmy HLC sro. Hodonín.


Požadované řešení

Cheme, aby se firma s námi domluvila a reklamované závady odstranila, případně poskytla slevu na vadně vyrobené části domu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2013 15:05, před 11 lety

U zhotovení věci na zakázku platí, že zhotovitel musí odstranit vadu zhotovené věci bez zbytečného odkladu, dovozuje se, že nejdéle do 30-ti dnů, jako je tomu u koupě zboží v obchodě. Pokud tak neučiní, platí, že se jedná o vadu neodstranitelnou a spotřebitel může od smlouvy odstoupit dle §622 odst. 2 občanského zákoníku. Jestliže se nejedná o vadu, která by bránila řádnému užívání, může spotřebitel žádat přiměřenou slevu z ceny díla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 17:14, před 10 lety

Společnost H.L.C. spol. s r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Pokud se společnost nezdržuje na adrese uvedené v obchodním rejstříku, je možné podat podnět živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.