Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, dnes 11.5.se mi v ikonách v telefonu objevila hra bearHYY,kterou jsem si určitě sama nestáhla,chtěla jsem jí smazat a vzápětí přišly 2 sms ve znění:
1. z čísla:90309079 :Nakoupili jste relive v bear HYY za 79CZK.Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com
2.z čísla90309050 :Nakoupili jste relive v bear HYY za 50CZK.Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com
Následně jsem zjistila, že byly odeslány 2 sms na číslo 90309. Obě dvě obsahují složitou kombinaci čísel, kterou bych určitě nevyťukala.
Jedná se o podvodné stržení peněz,se kterým nesouhlasím a nebyla jsem s tím dopředu seznámena. Platím za něco ,co jsem si neobjednala. Prosím o kladné vyřízení mé stížnosti.
zaplacení za něco co jsem nechtěla
Prosím o kladné vyřízení a vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den paní Davidová,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den, veškeré požadované informace jsem zaslala emailem.
Moc děkuji za vyjádření.
Hezký den
Lucie Davidová
Dobrý den paní Davidová,
ano již jsme informace obdrželi a předali na reklamaci.
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý večer, tak zatím se nic neděje. Veškeré informace ohledně telefonního čísla a bankovního spojení jsem poslala.
Doufám, že se brzy dozvím, jak byla reklamace vyřízena.
Moc děkuji
Lucie Davidová
Dobrý den paní Davidová,
děkujeme za Vaše upozornění o nevrácené částce, která Vám měla být refundována. Poslali jsme urgenci na poskytovatele služby, aby se s Vámi spojil telefonicky a ověřil vše pro refundaci.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den, tak zatím mě bohužel nikdo nekontaktoval a vrácení peněz také neproběhlo....
Děkuji za info
Lucie Davidová
Dobrý den paní Davidová,
děkujeme za reakci a požádali jsme poskytovatele, aby se s Vámi spojil.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den, tak stále se nikdo nespojil. Začínám mít pocit, že se to nikdy nevyřeší.
Předem moc děkuji za dořešení celé situace.
Lucie Davidová
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.