Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#16010Nedoručování doručenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2017, před 8 lety

Lucie Čemová

Znění stížnosti

Dobrý den,
již po třetí se nám stalo, že nám domů nepřišla doručenka o balíku, který na nás čeká na poště. Po sléze se ve schránce objevila opakovaná výzva ( podotýkám, že se nám jednou stalo, že nepřišlo ani toto upozornění a po návštěvě pošty jsme se dozvěděli, že velice důležitou zásilku odeslali zpět). Tento problém jsem konzultovala s paní za přepážkou na poště a bylo mi sděleno, že bohužel ona s tím nic neudělá a že ona počítá s tím, že když se k nim balík dostane, tak se nám do schránek dostane upozornění. Pochopila bych , kdyby se to stalo jednou, ale opakovaně už je to bohužel "trapné" a komplikuje to spoustu věcí.


Požadované řešení

Myslím si, že je tento problém řešitelný a jediná chyba je mezi samotnou pobočkou a paní pošťačkou. Možná by pomohlo pokárání a upozornění, aby si na to dávala pozor, v případě opakování pak změna paní pošťačky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 09:34, před 8 lety

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil s reklamací přímo na Českou poštu. Reklamovat lze na kterékoliv poště a doporučujeme neodcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, můžete do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

V případě, že služby nebyly poskytnuty v souladu se smlouvou, vzniká spotřebiteli nárok na přiměřenou slevu z ceny služby, případně nárok na náhradu škody.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.