Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Objednala jsem si balíček na internet od společnosti O2 za 399,- kč, první faktura přišla na 468,55 kč s oddůvodněním, že je tam navýšení za poštovné, druhá faktura přišla na částku 499,- kč, bez oddůvodnění, vše jsem reklamovala u společnosti na chatu, kde mi bylo sděleno, že sleva 100,- kč bude uplaťněna u telefonu, ale o toto nemám zájem. Smlouva byla jasně stanovena za fakturu na internet za 399,- kč. Smlouva byla uzavřena po telefonu.
balíček O2 internet za 399,- kč
Žádám, aby faktura na telefon neobsahovala slevu za fakturu na internet a faktura za internet byla za 399,- kč, jak bylo dohodnuto a také veřejně nabídnuto.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
v tuto chvíli je již vzniklá záležitost řešena přímo kolegy z oddělení reklamací a stížností.
Ti vás budou s vyjádřením kontaktovat v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.