Společnost


Pojišťovna České spořitelny, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16014Zámítnutí pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2017, před 8 lety

Simona Švandová

Znění stížnosti

Dobrý den, od 1.12.2014 jsem pojištěna v případě dlouhodobé neschopnosti a na pobyt v nemocnici. V roce 2016 mi bylo sděleno, že bych měla podstoupit operaci, tato operace. Na podzim jsem nastoupila na neschopenku a byla 4 měsíce doma, protahovaly se termíny výkonu a nakonec mi operaci neprovedli. Pojišťovně jsem doložila jak potvrzení pracovní neschopnosti, tak i pobyt v nemocnici. Nepožaduji plnění za úraz nebo trvalé následky, invaliditu. Pouze plnění za neschopnost a pobyt v nemocnici, který jsem řádně doložila. Termín operace mi byl sdělen v roce 2016, to, že mám obtíže se zády, nikdy nebyl důvod k operaci a nikdy jsem se neléčila, až když mi dle rentgenu a MR zjistili, že mi obratel tlačí na míchu. Nevím, kdo pochybil, jestli doktor, který mi sdělil, že mi operace pomůže, ale nakonec mě neoperoval nebo já tedy ne. Řádně si platím pojištění, když jsem ho zřizovala, na nic jsem se neléčila, chodila na cvičení nebo rehabilitace, masáže, které jsem si hradila a slečna mi vychválila pojištění do nebes, jak je to pro mě pojistka, kdybych se v té situaci někdy ocitla. Jsem člověk pracující, nemarodím nikdy, bohužel si platím tedy něco, co mi k ničemu není, protože pokud je plnění namístě, pošlou mi, že zamítají. S čím absolutně nesouhlasím a pokud se k tomu nepostaví jinak, nezbývá mi než se soudit.


Produkt

Pojištění FLEXI


Požadované řešení

Požaduji, aby se pojišťovna postavila k pojistnému plnění, vyplatila mi částku 300Kč/den od 14. dne v neschopnosti a 500kč/den za pobyt v nemocnici - vše mám doloženo od praktického lékaře, od odborných pracovišť, ortopedie a dermatologie. Přesně tak, jak jsem pojištěná a co mi při zřizování pojištění naslibovali.

Pokud se k tomu postaví opět negativně, tak požaduji okamžité ukončení smlouvy, u které jsem byla mylně informována na co jsem pojištěna. S tím, že požaduji vrácení veškerých finančních prostředků, které jsem hradila od 1.12.2014


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 14:11, před 8 lety

Na žádost spotřebitelky je pojišťovna povinna v písemné formě zdůvodní výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí. Pokud spotřebitelka se stanoviskem pojišťovny nesouhlasí, měla by vyslovit nesouhlas a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelkou (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je pro mimosoudní řešení sporu příslušný finanční arbitr. Finanční arbitr je oprávněný rozhodovat spory mezi spotřebitelkou a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:07, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.