Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#16019Odstoupení od kupní smlouvy-3.reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2017, před 8 lety

Lenka Pouzarová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 2.6.2015 jsme zakoupili mobilní telefon Samsung u společnosti ELECTRO WORLD s.r.o.v Čestlicích. Prosím o pozouzení mého postupu při reklamacích a následné žádosti o odstoupení od kupní smlouvy.

1.reklamace byla 12.9.2016, důvodem bylo: "Telefon má problém s nabíjením. Někdy se vybíjí, i když je zapojená nabíječka. Koupena náhradní baterie a nabíječka. Poblém nevyřešen." Reklamace byla společností Electro World uznána a vyřešena opravou. V servisním listu společnosti Britex je uvedeno "Uvedená vada zákazníkem se projevila".

2.reklamace byla 15.12.2016, důvodem bylo: "Telefon má problém s nabíjením, někdy se vybíjí, i když je zapojená nabíječka,...". Reklamace byla společností Electro World uznána a vyřešena opravou.V servisním listu Britexu je uvedeno "Uvedená vada zákazníkem se projevila,..."

3.reklamace byla podaná 15.4.2017 s důvodem "Telefon se opět vybíjí,... Nabíječka někdy nedrží v konektoru. Zákazník žádá o odstoupení od kupní smlouvy." Tuto reklamaci společnost Electro World na svém reklamačním protokolu uznala dne 24.4. V poznámce je uvedené: "oprava zboží, výměna vibračního motoru". Bohužel nemám v ruce servisní list, ale je v něm společností Britex uvedeno, že vada se neprojevila, ale vyměnili vibrační motor. Problém s vibracemi jsem ale nereklamovala.

25.4.jsem po konzultaci se společností dTest napsala písemnou žádost o odstoupení od kupní smlouvy s tím, že prodávající uznal třikrát stejnou vadu. Žádost jsem předala reklamační manažerce. Ta se rozhodla, že bude testovat telefon v prodejně a pošle zpět do servisu. Dnes, 12.5. mi přišlo e-mailem vyjádření, že nevyhovují mé žádosti s tím, že se nejedná o třetí uznanou stejnou vadu. V příloze byl servisní list z Britexu. Tam je uvedeno paní manažerkou: "Telefon byl otestován na prodejně a vada nabíjení přetrvává. Po nabití samovolně během cca 10 min stav baterie 89%." Vyjádření servisu je: "...bylo zjištěno pouze běžné opotřebení baterie... Nejedná se o vadu přístroje..."

V tuto chvíli jsem telefon ani vyjádření ještě nevyzvedla. Informaci o ukončení mé reklamace mám pouze e-mailem.

Můžete mi, prosím, poradit, jak mám dále postupovat? Třikrát Elektro World uznal stejnou vadu. Ale servis se vyjádřil v třetím servisním listu jinak. Reklamuji zboží u prodejce nebo v servisu? Mám telefon vyzvednout, i když s vyřízením reklamace opravou nesouhlasím?

Děkuji za Vaše služby.


Produkt

Samsung Galaxy S3, SAMGTI9301WHI


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení částky za zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2017 15:49, před 8 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.

Odstoupit od smlouvy je možné, pokud spotřebitelka nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad). O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Byla-li reklamace vyřízena, měla by si spotřebitelka zboží vyzvednout (do předávacího protokolu je vhodné uvést, že spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí). Pokud spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek výše uvedené a také nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2017 18:10, před 8 lety

Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření a o přílohu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.5.2017 18:36, před 8 lety


Lenka Pouzarová

Děkuji.
V příloze přikládám 3 uznané reklamační protokoly společností Electro World (R000080202 ze dne 12/9/2016, R000105020 ze dne 21/12/2016, R000134588 ze dne 24/4/2017, stejný rekl.protokol R000134588 upravený 16/5/2017). Vždy byla reklamovaná stejná vada = problém s nabíjením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:10, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.