Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#16021"Dárek" za 2 tisíce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2017, před 8 lety

Pavel Hájek

Znění stížnosti

Zdravím Vás,
před cca půl rokem jsem byl navštíven zaměstnancem Vaší společnosti a byla mi nabídnuta lepší cena za energii. Smlouvu jsem podepsal a čekal jsem na vyřízení změny dodavatele. Slečna mi dala jako dárek zářivky a rozloučila se. Po půl roce jsem od Vás obdržel vyrozumění, že k převodu nemohlo dojít a spolu s tím i složenka na 2 tisíce za onen "dárek" 5 zářivek.

Z mé strany nedošlo k ukončení smlouvy a vyprošuji si tedy platit jakoukoliv částku, obzvláště takto uměle navýšenou.



Mějte hezký den a děkuji za Odpověď
Pavel Hájek


Produkt

Převod energie pro zákazníka č. 8202607946


Požadované řešení

Žádám Vás o vyjádření, že nic platit nemusím. Zářivky mám doma, zcela nerozdělané a rád Vám je případně dám zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2017 10:59, před 8 lety

Jakmile byla smlouva o sdružených dodávkách energií ukončena, dle ustanovení § 1727 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se automaticky zruší i smlouva, která je s ní provázaná, tedy smlouva kupní. Obě strany pak mají povinnost vrátit vše, co plnily. Spotřebitel je povinen vrátit zářivky a společnost je povinna vrátit spotřebiteli to, co bylo za zářivky zaplaceno.

Zaměstnankyně jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnankyně podnikatele zavazuje. Obchodní praktika, kterou popsal spotřebitel, vykazuje znaky nekalé obchodní praktiky, neboť spotřebitel byl uveden v omyl ohledně údajného "dárku" v podobě zářivek. Nekalé obchodní praktiky jsou zákonem o ochraně spotřebitele zakázané. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele v úseku podnikání v energetických odvětvích provádí Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Mnoho obcí již na svém území zakázalo podomní prodej, je tedy vhodné se informovat, zda zákaz takovéhoto prodeje neplatí také v místě pobytu spotřebitele. Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2017 12:19, před 8 lety

Dobrý den, pane Hájku,

na základě dohody se společností došlo k vrácení balení 5 ks LED žárovek a poskytnuté finanční prostředky Vám budou odeslány nejpozději do 30.6.2017 podle způsobu, který byl sjednán ve Smlouvě.

Doufám, že byl Váš požadavek vyřešen především k Vaší spokojenosti a v případě dalších požadavků se na dodavatele neváhejte znovu obrátit.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.6.2017 12:30, před 8 lety


Pavel Hájek

Hodnocení:

Komentář: Comfort Energy se musí trochu zmáčknout, ale nakonec povolí. Bez dTestu by se na mě nejspíš vykašlali, takže dTest mi zachránil 2000,-