Společnost


Apple Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16027Co je to za připojení?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2017, před 8 lety

Rostisla Pleštil

Znění stížnosti

Době den,

Nemám zapnutý iCloud a ani nemám sparovany žádné počítač s mým apple 5s a iTunes.
Moc by mě zajímalo,co je toto za připojení,které se mi objevuje napr. při připojení k Wi-Fi:

28:ed:6a:81:e4:60@fe80::2aed:6aff:fe81:e460._apple-mobdev2._tcp.local.

Rostak.local:32498
10.0.0.4:32498
fe80::14f1:77fb:c9b6:f853%en0:32498

Na vašem call centru mi řekli,ze je to naprosto normální-ze se mi synchronizuke můj telefon s iTunes nebo s icloudem,což je naprostá hloupost,když nemám ani jednu ze služeb aktivovanou.

Zadám vás o vysvětlení,jinak jsem opět nucen přejít k androidu,protože na různých forech jsem se nedočetl nic pozitivniho ohledně tohoto prazvláštní ho připojení.

Dekuji

R.P.


Produkt

Apple mobdev2 TCP


Požadované řešení

Již jsem napsal viz. výše.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2017 16:34, před 8 lety

Pokud se společnost připojuje bez svolení spotřebitele nebo bez jiného právního důvodu k jeho zařízení, má spotřebitel právo domáhat se, aby se společnost zdržela dalšího neoprávněného zasahování do soukromí, a dále aby byly odstraněny následky tohoto neoprávněného zásahu. Vyjde-li najevo, že společnost pochybila, může spotřebitel žádat také náhradu nemajetkové újmy v podobě přiměřeného zadostiučinění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2017 14:06, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.