Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Době den,
Nemám zapnutý iCloud a ani nemám sparovany žádné počítač s mým apple 5s a iTunes.
Moc by mě zajímalo,co je toto za připojení,které se mi objevuje napr. při připojení k Wi-Fi:
28:ed:6a:81:e4:60@fe80::2aed:6aff:fe81:e460._apple-mobdev2._tcp.local.
Rostak.local:32498
10.0.0.4:32498
fe80::14f1:77fb:c9b6:f853%en0:32498
Na vašem call centru mi řekli,ze je to naprosto normální-ze se mi synchronizuke můj telefon s iTunes nebo s icloudem,což je naprostá hloupost,když nemám ani jednu ze služeb aktivovanou.
Zadám vás o vysvětlení,jinak jsem opět nucen přejít k androidu,protože na různých forech jsem se nedočetl nic pozitivniho ohledně tohoto prazvláštní ho připojení.
Dekuji
R.P.
Apple mobdev2 TCP
Již jsem napsal viz. výše.
|
Tweet |
Pokud se společnost připojuje bez svolení spotřebitele nebo bez jiného právního důvodu k jeho zařízení, má spotřebitel právo domáhat se, aby se společnost zdržela dalšího neoprávněného zasahování do soukromí, a dále aby byly odstraněny následky tohoto neoprávněného zásahu. Vyjde-li najevo, že společnost pochybila, může spotřebitel žádat také náhradu nemajetkové újmy v podobě přiměřeného zadostiučinění.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.