Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 9.5 2017 jsem měla ve schránce oznámení,že mám na poště Cheb 2 uložený doporučený dopis.Tento jsem si šla vyzvednout 11.5 2017. Na poště dopis nenašli.Obsluha u přepážky mě požádala ať jim tam nechám oznámenku,že budou dopis ještě hledat s tím že mi ještě ten den zavolají. Do večera mi nikdo nevolal, ráno v pátek jsem volala sama.Během dne mi pak volali zpět. Musím prý si podat reklamaci.Nemám už samozřejmě ani tu oznámenku kterou si nechali. Reklamaci by prý měl podat odesílatel. Nevím proč,když dopis na Cheb 2 dorazil a zde ho někam zašantročili.Nechávám si důležité dopisy posílat doporučeně,proč asi aby jsem měla záruku že dorazí v pořádku.Vždy,když jsem i v minulosti musela jít na tuto poštu bylo to pro mne nutné zlo.V Chebu je to nejhorší pošta.
S pozdravem Jaroslava Zámečníková
Žádám okamžitou náhradu a to přímo od pracovníků pošty Cheb 2. Je samozřejmostí ,že když v práci něco ztratím uhradím to.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Dle instrukcí zveřejněných na portálu veřejné správy mohou být poštovní služby reklamovány nejen odesílatelem, nýbrž i adresátem poštovní zásilky. Konkrétní postup, který vytvořili přímo pracovníci České pošty, je dostupný zde https://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/101/105/3881.html#obsah, přičemž za jeho správnost ručí Odbor komunikace generálního ředitelství České pošty, s.p.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman