Společnost


Creed Resources s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16034Reklamace skla invisible shield ZAGG NA IPHONE 6

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2017, před 8 lety

Monika Lišková

Znění stížnosti

Dobrý den koupila jsem dne 14.12.2015 sklo na iphone 6 s doživotní zárukou ve spol.ISTYLE v PRAZE Palladium
Bylo mi řečeno,že se o vše kolem reklamace postarají a folii na sklo dostanu cca do 14dní cena 900kč...
Jaké bylo pro mě překvapení ,když jsem včera chtěla v Istyle folii poprvé reklamovat,bylo mi řečeno že musím sama reklamovat u výrobce- a ten má tedy podmínky -
musím nejdříve zakoupit novou folii za 899kč k tomu připočíst 130kč poštovné,které nevracejí a já opět na své náklady zaslat starou follii k nim na firmu a čekat zda moji reklamaci vůbec uznají,poté by se mi měla připsat částka za novou folii do 14dní zpět a mě to bude stát cca min.200kč a čas,mají na to vůbec právo?Kdyby mi byla tato informace řečena v prodejně při koupi ,vůbec bych si jí nekoupila,Děkuji moc Lišková


Produkt

Folie invisible shield Zagg-iPhone 6


Požadované řešení

Požadaduji aby mi byla vyměněna v rámci reklamace prodejny Istyle tak jak mi bylo při koupi garantováno,nebo vrácení peněz,koupím si od jiného výrobce kde takovéto problémy nejsou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2017 10:10, před 8 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, kdy je pro vyřizování reklamací určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné směřovat k prodávajícímu.

Jelikož od zakoupení a převzetí zboží neuplynulo více než 24 měsíců, má spotřebitelka stále právo uplatnit zákonná práva z vadného plnění. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Reklamace také nesmí být spojena s žádným poplatkem, takové ujednání by bylo neúčinné, protože by znamenalo nerovnováhu mezi právy a povinnostmi stran a odrazovalo by spotřebitelku od uplatnění práv z vadného plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2017 11:07, před 8 lety

Dobrý den,
Děkujeme za prostor k vyjádření se.

Zákaznice bohužel mylně zaměňuje zákonnou reklamaci s naší nadstandardní službou Nadoživotí. V rámci této služby jde o výměnu zboží, které bylo v okamžiku koupě bezvadné, zákazník je používal a využil, a následně při splnění podmínek programu Nadoživotí dostane za svůj opotřebený kus zcela nový produkt. Podmínky této služby jsou definovány výrobcem a jsou standardní a neměnné pro všechny zákazníky. Zákazník v podstatě za cenu poštovného + manipulační poplatek (130,- Kč) dostává zcela nový produkt, v tomto případě v hodnotě 899,- Kč. Drtivá většina zákazníků tento program dlouhodobě a opakovaně využívá a jsou velmi spokojeni.
Tyto informace jsou detailně sepsány na našich webových stránkách, na které odkazuje obal produktu. Také na samotném obalu je postup nastíněn.

O podmínkách a postupu nadstandardního programu Nadoživotí jsou pravidelně a detailně informováni prodejci v iStylu. Pokud se tedy stalo, že byla zákaznice mylně informována prodejním personálem, velmi nás to mrzí.

Zákazníci, kterým z jakéhokoliv důvodu podmínky této nadstandardní služby nevyhovují, nejsou povinni službu využívat.

Opakujeme, že se nejedná o reklamaci. Pokud jsou naše produkty reklamovány, vyřizujeme reklamace zcela standardně podle zákonných povinností nám uložených.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2017 14:30, před 8 lety

Je-li výrobcem věci nabízena nadstandardní služba, mohou být stanoveny odlišné podmínky oproti reklamaci, jež je možné uplatnit u osoby, u které byla věc zakoupena. Pokud se spotřebitelka rozhodne nevyužít službu poskytovanou výrobcem, má stále možnost uplatnit reklamaci u prodávajícího.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.6.2017 07:08, před 8 lety


Monika Lišková

Hodnocení:

Komentář: Sklo bylo v rámci reklamace u ISTYLE odesláno zpět a byly mi vráceny peníze zpět,děkuji moc