Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si voucher kod NAK00398vxccxtqq, při objednávce mi bylo z recepce hotelu oznámeno, že můj voucher je neplatný, viz text níže.
Objednávku jsem provedla prostřednictvím nabídky z jejich nabídky nakupvakci.cz, následně mi byl zaslám voucher.
Děkuji
Šárka Fárková
Dobrý den paní Fárková,
velmi se omlouváme, ale Váš voucher je bohužel neplatný. Zjevně jste byli slevovým serverem nakupvakci.cz uvedeni v omyl v době kdy prokazatelně věděl, že ukončí svoji činnost. Doporučujeme co nejdříve požadovat na serveru náhradu škody. Chápeme, že Vám tím nakupvakci.cz dostal do velmi nepříjemné situace.Tato situace nás velmi mrzí, ale bohužel s tím nic nemůžeme dělat, jelikož nakupvakci.cz balíček prodával bez platné smlouvy.
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem
Krejčí Andrea
recepce
Hotel Medlov***
Alteris s.r.o
tel: 566 619 201
mob. 602 143 144
Fryšava 143
592 04 Fryšava
Wellness balíčky hotelu Medlov na Vysočině pro dva platný do 20.12.2017
S ohledem na onu vzniklou situaci bych požadovala vrácení částky na účet nebo úhradu za pobyt, tak, aby jej maminka mohla využít,v termínu, který v Hotelu požadovala. tento Voucher dostala ode mne jako dárek ke kulatým narozeninám.
|
Tweet |
Pokud společnost Garuma s.r.o. opravdu jednala za provozovatele hotelu bez toho, aby k tomu byla oprávněna, jedná se o nepřikázané jednatelství. Kdo jedná bez příkazu, jdou k jeho tíži následky z toho vzniklé. Spotřebitelce proto doporučujeme, aby přihlásila svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=174D08BB3E584EEDB23AC907819D8B89). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese: http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html
Vyjde-li během insolvenčního řízení najevo, že mezi společností Garuma s.r.o. a provozovatelem hotelu byl přeci jenom platně sjednaný závazek, může se spotřebitelka domáhat plnění po provozovateli hotelu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.