Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednala jsem myčku BEKO DIN 15212, u které měla být světelná signalizace provozu na podlahu - není. Telefonista - měl mě kontaktovat s řešením, příp. vysvětlením -
nekontaktoval. Žádám KOMPENZACI a vymazání mylné informace z popisu produktu. Klamání zákazníka.
Myčka BEKO DIN 15212
Finanční kompenzace - vrácení 15% uhrazené částky, kterou jsme uhradili. Nebo 15% sleva na další nákup.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které prodávající inzeroval, je věc vadná a spotřebitelka má možnost uplatnit reklamaci. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.
Vážená paní Nguyenová,
děkuji za zprávu. Naši pracovníci zjistili, že se nám na web opravdu vloudila chyba a upřímně mě mrzí, že k ní vůbec došlo.
Pracovník zákaznické podpory pro Vás prověřoval podrobnosti, omlouvám se však, vlivem technické chyby se požadavek uzavřel na nesprávném oddělení. Proto se s Vámi znovu nespojil, jak Vám přislíbil.
Již 17.5.2017 jste však od nás obdržela na emailovou adresu jako omluvu dobropis 317239467 ve výši 500 Kč - tedy ještě před zveřejněním tohoto příspěvku. Ráda se postarám i o jeho proplacení, stačí mi zaslat číslo Vašeho účtu.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.