Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#16037Avizovaná světelná signalizace provozu na podlahu - CHYBÍ! KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKA! Telefonista problém odkázal na jiné oddělení, které mě mělo kontaktovat, což se nestalo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2017, před 8 lety

Kristina Nguyenová

Znění stížnosti

Objednala jsem myčku BEKO DIN 15212, u které měla být světelná signalizace provozu na podlahu - není. Telefonista - měl mě kontaktovat s řešením, příp. vysvětlením -
nekontaktoval. Žádám KOMPENZACI a vymazání mylné informace z popisu produktu. Klamání zákazníka.


Produkt

Myčka BEKO DIN 15212


Požadované řešení

Finanční kompenzace - vrácení 15% uhrazené částky, kterou jsme uhradili. Nebo 15% sleva na další nákup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2017 12:23, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které prodávající inzeroval, je věc vadná a spotřebitelka má možnost uplatnit reklamaci. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2017 10:07, před 8 lety

Vážená paní Nguyenová,

děkuji za zprávu. Naši pracovníci zjistili, že se nám na web opravdu vloudila chyba a upřímně mě mrzí, že k ní vůbec došlo.

Pracovník zákaznické podpory pro Vás prověřoval podrobnosti, omlouvám se však, vlivem technické chyby se požadavek uzavřel na nesprávném oddělení. Proto se s Vámi znovu nespojil, jak Vám přislíbil.

Již 17.5.2017 jste však od nás obdržela na emailovou adresu jako omluvu dobropis 317239467 ve výši 500 Kč - tedy ještě před zveřejněním tohoto příspěvku. Ráda se postarám i o jeho proplacení, stačí mi zaslat číslo Vašeho účtu.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 08:14, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2017 08:40, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.