Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na zaklade inzeratu jsem z pneuservisu po telefonicke domluve objednal Vysokotlaký čistič KÄRCHER K 5.610.
Okamzite mi prisla faktura (Faktura číslo: FO 130108) i s platebnimi udaji. Platbu 3.500,- jsem provedl (okolo 20.8.), ale zbozi mi do dnesniho dne (9.12.2013) neprislo.
Od te doby mi pan Novotny z teto firmy nezveda telefony. A kdyz uz se nahodou dovolam, vymlouva na problemy s prepravni sluzbou atd.
Pozaduji okamzite zaslani objednaneho a zaplaceneho zbozi, a nebo navraceni penez.
KÄRCHER Vysokotlaký čistič K 5.610
Pozaduji okamzite zaslani objednaneho a zaplaceneho zbozi, a nebo navraceni penez.
|
Tweet |
Dle §613 občanského zákoníku, musí prodejce dodat objednané zboží v dohodnuté lhůtě, není-li lhůta sjednána tak ve lhůtě přiměřené okolnostem, jinak může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením se smlouva od počátku ruší dle §48 občanského zákoníku a strany jsou si povinny vydat veškeré obdržené plnění v souladu s ustanoveními o bezdůvodném obohacení.
Společnost KABEŠ, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.