Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Velmi často mě otravují vaši pracovníci s nějakými služby- velmi často kreditní karta, že ano, že si to mám pořídit, když jim vysvětlím rozumně že to nechci, tak se mi snaží vysvětlit že tomu nerozumím, ale na rozdíl od nich dost dobře vím co nabízí, a ještě více vím co nechci.
Velmi často se mě často snaží uvádět v omyl, jen abych si to pořídil. Tah na branku jim nevyčítám, ale pokusy o vlastní prospěchářství, lhaní, uvádění v omyl ano.
Dokonce jsem se několikrát požádal, ať si vymažou mé údaje z nabídek, aby mi už nevolali. Ujistí mě že ano, a stejně za nějaký čas mě otravují zase.
Jak je to možné?
Ještě jednou a jdu jinam. Nevzbuzujete ve mě už důvěru, už i tím jak zacházíte s údaji klienta.
Všechno za bylo před 5 lety dobré je pryč.
Mě se neptejte. To by M bank měla vědět sama, co by měla udělat, aby nekonala špatně.
|
Tweet |
Šíření nevyžádané reklamy se považuje za nekalou obchodní praktiku. Je-li spotřebiteli zasílána nevyžádaná reklama, může společnost požádat o odstranění svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat (společnost může uchovávat osobní údaje bez svolení spotřebitele, jestliže je zpracování nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je spotřebitel).
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Pokud by byla nevyžádaná reklama šířena také prostřednictvím jiných než elektronických prostředků, může se spotřebitel obrátit na krajský živnostenský úřad.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.