Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16040Telefonní otravování s nabídkami - produkty mBank

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2017, před 8 lety

Pavel Nečas

Znění stížnosti

Dobrý den

Velmi často mě otravují vaši pracovníci s nějakými služby- velmi často kreditní karta, že ano, že si to mám pořídit, když jim vysvětlím rozumně že to nechci, tak se mi snaží vysvětlit že tomu nerozumím, ale na rozdíl od nich dost dobře vím co nabízí, a ještě více vím co nechci.

Velmi často se mě často snaží uvádět v omyl, jen abych si to pořídil. Tah na branku jim nevyčítám, ale pokusy o vlastní prospěchářství, lhaní, uvádění v omyl ano.

Dokonce jsem se několikrát požádal, ať si vymažou mé údaje z nabídek, aby mi už nevolali. Ujistí mě že ano, a stejně za nějaký čas mě otravují zase.

Jak je to možné?
Ještě jednou a jdu jinam. Nevzbuzujete ve mě už důvěru, už i tím jak zacházíte s údaji klienta.

Všechno za bylo před 5 lety dobré je pryč.


Požadované řešení

Mě se neptejte. To by M bank měla vědět sama, co by měla udělat, aby nekonala špatně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2017 12:47, před 8 lety

Šíření nevyžádané reklamy se považuje za nekalou obchodní praktiku. Je-li spotřebiteli zasílána nevyžádaná reklama, může společnost požádat o odstranění svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat (společnost může uchovávat osobní údaje bez svolení spotřebitele, jestliže je zpracování nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je spotřebitel).

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Pokud by byla nevyžádaná reklama šířena také prostřednictvím jiných než elektronických prostředků, může se spotřebitel obrátit na krajský živnostenský úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.