Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#16042Neseriózní seznamka na be2,smazání a vymáhání částky 2 545kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2017, před 8 lety

Jarmila Kubištová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Již znovu apeluji na na celkové vymazání profilu na této pochybné seznamce,zaplatila jsem 149 kč,kde jsem využila této seznamky jen pouhý týden,jelikož fotografie určitých mužů,jsou mlhavé a nečitelné,tak proč používat tuto seznamku dál.Pak do finále mi příjde,že mám zaplatit 2 545 kč,za co je mám zapaltit,pak mi příjde upomínka,že mám zapalatit 84 eur,za co je mám platit,za ten týden???Myslím si,že je tu spoustu napálených lidí až dost a lidé toho mají plné zuby něco platit a strhávat z účtu,výpovědí jsem naposílala dost pak do finále mi příjde obnovení VIP členství,které jsem si neobjednala a na seznamku vůbec nechodím,nekomunikujíci zákaznicky servis a nebo zasílá zprávy automat,který pořád dokola zasíla pořád to samé,fax nemám,zasílam stále emaily s výpovědí a ukončení.Jinak je tu spoustu žen i mužů,co chtěli,zkusit štěstí zaplatili malou částku a je z toho suma se,kterou člověk nepočítá a hlavně si to nemůže dovolit.Bohužel jsem podmínky takové nečetla a i spoustu jiných lidí a doplatili jsme na to.


Produkt

Seznamka na zkušební dobu s placením VIP členství na jeden měsíc,smazání profilu


Požadované řešení

Ukončení výpovědi a smazání profilu na seznamce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 08:35, před 8 lety

Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Společnost nesmí vázat ukončení automatického prodlužování závazku na podmínku zaplacení dlužné částky. Pokud spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl k tomuto dni ukončen.

Pokud jde o vymáhání dluhu exekučně, lze takto postupovat jen na základě řádného exekučního titulu. To znamená, že by nejprve muselo proběhnout soudní řízení, ve kterém by bylo třeba prokázat existenci dluhu. Soud by pak pravomocným a vykonatelným rozsudkem musel spotřebitelce uložit povinnost dluh ve stanovené výši uhradit. Exekuci mohou provádět pouze soudní exekutoři nebo soudní vykonavatelé. Oproti tomu inkasní agentury v ČR nemají žádné zákonné pravomoci.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Nebylo-li možné službu využívat kvůli chybě na straně společnosti, jedná se o vadu, kterou je vhodné reklamovat. Spotřebitelka může žádat zprovoznění služby a přiměřenou slevu za dobu, po kterou nemohla službu řádně využívat. Nedojde-li k nápravě v přiměřené době, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení části peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2017 14:54, před 8 lety

User ID: MHPUFG65


Opět Vám přejeme dobrý den, paní Kubištová.

Na Váš dotaz související s prodloužením Vašeho VIP členství jsme reagovali již ke dni 19.04.2017 v rámci Vašeho předešlého komentáře na dTest pod hlavičkou: ‚Zrušení profilu na seznamce be2‘, avšak bez odezvy z Vaší strany.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 10.02.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.5.2017 17:26, před 8 lety


Jarmila Kubištová

Dobrý den.
Zasílám Vám email,Výpověď,kterou jsem zasílala 11.4,jak na zákaznický servis,tak i na email collections@be2.com,zákaznický servis neexistuje přišlo mi zpět zpráva nedoručena,tak jsem zaslala několikrát na collections@be2.com,takže já jsem reagovala emailem,jelikož fax nevlastním,a nehodlám nadále nic platit,chci smazat profil na,který se dávno nedostanu,jak můžu se zaplacením 145 kč na zkušenou platit 2 545 kč nepochopím,jelikož jste velice neseriózní firma,velice ráda Vás budu medializovat v médiích a ráda se obrátím na jiný institut,který se začne zaobírat podvody této firmy,jen z lídí vylákaté peníze z účtu a pak na žádost vymažete profil,co to je proboha!!!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2017 04:53, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2017 10:55, před 8 lety

User ID: MHPUFG65


Dobrý den, paní Kubištová.

Viz prosím předešlý komentář z 15.05.2017, jakož i komentář z 19.04.2017: ''Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období.'' - v případě Vašeho VIP členství tudíž nejpozději ke dni 06.03.2017 (11.04.2017 je více jak měsíc po vypršení 'deadlinu').

Detaily související s cenou prolongovaného VIP členství Vám také byly zaslány již ke dni 15.05.2017 a 19.04.2017.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.5.2017 19:39, před 8 lety


Jarmila Kubištová

Dobrý den.
Jelikož se stále budu opakovat,nic nehodlám platit,jednou jsem si zaplatila 145 kč,tak na zkušenou,tak proč bych měla dále platit 2545 kč,výpověď jsem zaslala i,když pozdě,ale zaslala,že zákaznicky servis nekomunikuje za to nemohu,na profil se už dávno nedostanu,a to,že nějaká firma chce po mě 85 eur pokutu zplatit,za co mám platit,za to,že jsem si koupila na zkušenou za 145 kč něco co nejde,vše předávám o této pochybné seznamovací firmě policii ČR a mému právnímu zástupci,to je akorát zastrašování člověka,jak seznamka okrádá lidi.Myslím,že je tu spostu stížností na tuto firmu,vše se řeší,ale nic zdaleka nevyřeší,mám toho už vážně dost.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2017 13:29, před 8 lety

Společnost má nyní prostor na vyjádření spotřebitelky reagovat. Stížnost bude následně uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:32, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.