Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#160443x zaúčtovaná platba za barvu na vlasy a balíček masa bez uvedení ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2017, před 8 lety

Renata Bellingerová

Znění stížnosti

Včera v sobotu 13.5.2017 viz účtenka jsem nakupovala v Tesco v OC Smíchov.
Barvu na vlasy mi pokladní naúčtovala 3x. Zjistila jsem to až v tramvaji, nevěděla jsem, jestli mám šanci na reklamaci, volala jsem na info linku, jejíž číslo je na účtence, ale ta pracuje jen ve všední dny a do 20 hodin večer. Nevrátila jsem se, protože jsem už byla skoro doma.
Dále jsem byla dost překvapená, že 800 gramů vepřové krkovice stálo 139 Kč. Cena na balíčku nebyla, ale předpokládala jsem, že se bude pohybovat tak max kolem stovky.
Nebudu upouštět emoce, ale včera jste mě hrozně naštvali.


Produkt

viz účtenka - barva na vlasy - 3x cena 69.90 Kč


Požadované řešení

Dcera mi říkala, že máte kamery a můžete takový případ zkontrolat (jestli bylo naúčtováno víc kusů než odebráno). Prosím udělejte to a vraťte mi dvakrát 69.90 Kč , tedy 140 Kč.
Dále chci vědět, kolik u vás stojí kilo vepřové krkovice.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 09:33, před 8 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vydání bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je možné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Chybné účtování nákupu je však vhodné řešit vždy co nejdříve je pochybení zjištěno, a to nejlépe s vedoucím prodejny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 18:51, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.