Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Včera v sobotu 13.5.2017 viz účtenka jsem nakupovala v Tesco v OC Smíchov.
Barvu na vlasy mi pokladní naúčtovala 3x. Zjistila jsem to až v tramvaji, nevěděla jsem, jestli mám šanci na reklamaci, volala jsem na info linku, jejíž číslo je na účtence, ale ta pracuje jen ve všední dny a do 20 hodin večer. Nevrátila jsem se, protože jsem už byla skoro doma.
Dále jsem byla dost překvapená, že 800 gramů vepřové krkovice stálo 139 Kč. Cena na balíčku nebyla, ale předpokládala jsem, že se bude pohybovat tak max kolem stovky.
Nebudu upouštět emoce, ale včera jste mě hrozně naštvali.
viz účtenka - barva na vlasy - 3x cena 69.90 Kč
Dcera mi říkala, že máte kamery a můžete takový případ zkontrolat (jestli bylo naúčtováno víc kusů než odebráno). Prosím udělejte to a vraťte mi dvakrát 69.90 Kč , tedy 140 Kč.
Dále chci vědět, kolik u vás stojí kilo vepřové krkovice.
|
Tweet |
Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vydání bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je možné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Chybné účtování nákupu je však vhodné řešit vždy co nejdříve je pochybení zjištěno, a to nejlépe s vedoucím prodejny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.