Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, nesouhlasila jsem s nějakým strháváním peněz z mého účtu. Jsem samoživitelka s 2 dětmi a částka necelých 2500 Kč je pro mě šíleně vysoká. Tato firma mi ji strhla z účtu. Když chci zrušit VIP členství, tak nelze. Prosím co mám dělat?
Budou mi peníze vráceny?
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: OPP3YC77
Přejeme Vám dobrý den, paní Šodková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 29.03.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Prosím Vás, co mám tedy udělat? Jsem sama s 2 dětmi. Minuly měsíc jsem se přestěhovala. Rodinu nemam a nyní jste mi vzali 2500 Kč z výplaty? A příští měsíc tedy zase? Proc jde smlouva ukončit az k červenci? Kde mám vzít ty 2500 Kč? ?? Už takhle nevyjdu. Jsem naprosto bezradna. Co mám Prosím dělat? ??
Pokud spotřebitelka smlouvu vypověděla, má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: OPP3YC77
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Šodková.
V zájmu řešení vzniklé situace Vás bude v nejbližší době kontaktovat Zákaznický servis be2.
Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.
Moc děkuji, že jste mi pomohli a vyšli vstříc. Poměrnou část samozřejmě zaplatím a příště pořádně přečtu :-) Mějte se hezky. P.