Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#16048ASRE17119152

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2017, před 8 lety

Tomáš Pilný

Znění stížnosti

Dobrý den

28.4.2017 Jsem předal Notebook ASUS ROG G551JM-CN109H kovový na pobočce Společnosti alza Štefánikova 203/23, Praha 5.

Technik S. T. přijal notebook k reklamaci a vystavil Příjemku reklamace. Po 14 dnech přišlo od alzy vyjádření že reklamaci neuznávají takže je tu rozpor v tvrzení což se stalo již opakovaně. Poprvé jsem se ptal na reklamaci telefonicky a bylo mi oznámeno po telefonu že mám přinést zařízení a po posouzení technika na místě mí bude zboží na místě vyměněno ale na pobočce mi bylo oznámeno že na výměnu na místě nemám nárok takže 2x mystifikace při pokusech o reklamaci jedné a té stejné věci . V případě že by mi technik na místě oznámil že danou věc již nemohu reklamovat zajistil by jsem si někde okamžitou opravu a nemusel by jsem čekat 2 týdny než se vůbec opravou někdo bude zabývat.

A aby to nebylo málo 10.5.2017 jsem uskutečnil u společnosti Alza objednávku č. 166547097 dalšího zboží tj. 2 dny před oznámením stavu notebooku. Objednané zboží mi mělo být doručeno 15.5.2017 ale na základě změn jsem musel přesunout doručení z 15.5.2017 na 14.5.2017 což mi bylo emailem potvrzeno a následně v průběhu 14.5.2017 mi mé telefonáty byly ujišťováním ze strany společnosti alza.cz že zboží bude doručeno a to i krátce před 21:00 ale v 22:08 mi bylo zděleno že se omlouvají ale doručí zboží 15.5.2017 Dopoledne ačkoliv již 12.5.2017 jsem oznamoval že celý týden budu mimo nabídl jsem ještě možnost doručení 15.5.2017 mezi 21:30-22:00 ale to muselo být zamítnuto takže mi potvrdili doručení zboží k 22.5.2017. a kompenzaci ve výši 300,-Kč


Produkt

Mohu doplnit faktury , objednávkový list , příjemku reklamace , emeilová korespondence a společnost alza má samozřejmě záznamy telefonických hovorů.


Požadované řešení

Jako kompenzace za vzniké problémy s reklamací voucher na výběr nového zboží ve stejné hodnotě , U objednávky pokusit se doručit zboží dříve ve večerních hodinách.

Rozhodně ale práci odvádět profesionálně , lidé jsou odpovědní za své činy a to je jednaz věcí která nás odlišuje od zvířat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2017 13:24, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2017 10:36, před 8 lety

Vážený pane Pilný,

velmi se omlouvám za vzniklou situaci.

Prověřovala jsem pro Vás Vaši reklamaci a zjistila jsem, že jsme ji nezávisle na tomto podnětu vyřídili dobropisem pro vrácení platby.

Upřímně mě mrzí nesrovnalost s Vaší objednávkou. Kontrolovala jsem průběh řešení z naší strany a omlouvám se, že i přes potvrzení změny dodání ze strany naší přepravy, tento termín nebyl dodržen. Podnikla jsem zároveň kroky ve spolupráci s dispečinkem Alza Expres, aby k této situaci opětovně nedošlo.

Naši pracovníci zákaznické podpory s Vámi 15.5.2017 nesprávně proběhnutou dopravu zboží řešili a nabídli Vám jako omluvu také dárkový poukaz.

Věřím, že v budoucnu již proběhne vše v pořádku a k Vaší spokojenosti.

Přeji Vám pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.6.2017 11:44, před 8 lety


Tomáš Pilný

Dobrý den

Ano objednávka za 27 tisíc korun dárkový poukaz na 200kč , jpři pozdějším zapojování jsem zjistil že jeden lan kabel má na několoika místech prořízlou bužírku drát jako takové nejsou porušeny takže jsem si to raději opravil než aby jsem celý maraton absolvoval znova.

Aktuálně budu řešit opět reklamaci protože notebook MSI GT62 6RE který jsem zakoupil jakožto používané zboží se slevou za 47189,-Kč na pobočce Budějovická jsem si zboží převzal , zboží bylo špinavé , baterie plně mrtvá , protože jsem špěchal neměl jsem možnost řešit po téměř hodinovém čekání stav a později jsem zjistil že nebyl notebook vůbec připraven , Firmwarew nebyl nainstalován , ovladače nebyli nainstalované a msi utility opakovaně přči přepínání aplikací přez alt+tab došlo ke zhroucení systému a musel jsem resetovat , intergrovaná herní klávesnice je jednoznačně s problémem který jsem ještě nedokázal určit , dočasný majitel provedl registraci notebooku u společnosti MSI , danou společnost jsem již kontaktovat a nemohou mi umožnost se zaregistrovat , pouze mi oznámili že prodloužení záruky o 3 měsíce je platné takže aktuálně ani nemohu využívat plně podporu výrobce , nevím jakou mám záruku a mám k dispozici drahý herní notebook který nepracuje tak jak by měl a na základě toho aktuálně veškerá data zálohuji aby jsem mohl provést uplnou instalaci všeho od a do z a .

Nedokáži pochopit jak můžete prodávat zboží v takovém to stavu a takovýmto způsobem , všechny tyto komplikace poukazují na nedostatečně proškolený a organizovaný personál takže dle všech promněnných je s největší pravděpodobností na vině HR .
Lidé kteří mají odpovědnou práci ale nejsou za svou práci zodpovědní by neměli mít možnost se dostat na vysoké pozice.

Aktuálně uvažuji o odstoupení od smlouvy a následné spolupráce se společností czc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.