Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přivolanému opraváři p. Růžičkovi jsem zaplatil 500 kč za příjezd a odhalení závady - bez faktury. Dalších 1300kč za termostat- ručně napsaná účtenka. Po mé informaci že lednice stále nefunguje mi přestal zvedat telefon. Další opravář zjisti že je lednice neopravitelná. Po p. Růžičkovi požaduji vrácení peněz. Ten již dva měsíce lže že peníze poslal a při žádosti o osobní kontakt se zapírá a stále vymýšlí další lži jak mi peníze nevrátit. Jak ho donutit vrátit mi peníze?
Lednice Liebher stáří 10 let
Požeduji vrátit 1800 kč.
|
Tweet |
V případě, že se nejedlalo o opravu záruční, byla dle nám dostupných informací uzavřena smlouva o opravě dle § 652 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku. V § 655 občanského zákoníku je uvedeno, že v případě, že je věc opravena vadně, má objednatel nárok na bezplatné odstranění vady v dohodnuté lhůtě. Pokud není vada odstraněna, má objednatel nárok na zrušení smlouvy. V případě zrušení smlouvy má objednatel nárok na vyplacení uhrazených částek a zhotovitel má nárok vzír si zpět dodanou součástku.
Subjekt se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.