Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 20.4.2017 jsem obdržel nové vyúčtování za poskytované služby na částku 3122,- Kč. Vzhledem k tomu, že mám pevný tarif a platím za dvě telefonní čísla při vyúčtování okolo (+-) 1250,- Kč, zdálo se mi toto vyúčtování poněkud ,,zvláštní". Vzhledem k různým okolnostem jsem se dostal k řešení až 5.5. 2017, kdy jsem na pobočce T-Mobile zadal reklamaci vyúčtování. Pracovnice na přepážce zjistila, že došlo z mého účtu k dobití Twistové karty s tel č. 739105214. Hned mi také oznámila, že jsem se stal ,,obětí podvodníků", neboť toto číslo již mají v evidenci jako podvodné číslo (tedy, je zřejmé, že jsem nebyl první, u koho si podvodníci dobili). Ihned jsem podal (cestou pobočky) reklamaci k vyúčtování.
Nyní mi přišlo zamítavé rozhodnutí od T-Mobilu k reklamaci (...,,Dobité číslo 739105214 je anonymní twist, nemohu tedy zjistit, komu patří. Kredit je bohužel vyčerpán, nemohu jej tedy u čísla odebrat....") Docela bych se divil, kdyby někdo podvodně dobil kartu a pak ji neprovolal, nebo nevyčerpal. Stejně tak mne udivuje jednání T-Mobilu, víte o podvodném čísle, ale proč číslo nesledujete, neblokujete nebo alespoň neinformujete své klienty o tomto riziku? Dostávám z info linky různé informace o možných slevách, o otevření nových T-mobil prodejen, tak proč není možné informovat klienty o tomto? Ničeho špatného jsem se nedopustil, nic jsem neobjednal. neukradl, nezpronevěřil, tak nevím, proč bych měl zaplatit skoro 2000,- navíc oproti mému vyúčtování.
Vyúčtování služeb
6ádám o přešetření stížnosti a snížení vyúčtování o kredit, který si podvodník odčerpal.
|
Tweet |
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.