Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#16053Nelze zrušit účet, který si člověk na zkoušku založil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2017, před 8 lety

Hektor Torhek

Znění stížnosti

Dnes jsem založil účet na seznamce Be2 a až následně jsem zjistil jak je to s automatickým prodlužováním členství ale strháváním peněz a nemožností vypovědět smlouvu. Navíc jsem hned v první den zjistil že seznamka mi zcela nevyhovuje protože jde dle recenzí o podvod.

Přečetl jsem si smluvní podmínky a ihned jsem zaslal výpověď "emailem na email: zakaznickyservis@be2.cz fax nefunguje ...
Dostal jsem automatickou odpověď Ticket#2017051510013355

Uhradil jsem ono členství na zkoušku 149 CZK což oželím ... nicméně chci zrušit smlouvu a celý účet ! A to ihned tato pár hodinová zkouška mi stačila.

Zároveň společnosti odebírám souhlas se zpracováním mých osobních údajů a údaju o platebním prostředku kterým byla realizována platba.


Produkt

Seznamka Be2


Požadované řešení

Okamžité zrušení účtu "Hektor" a smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 14:36, před 8 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

S nečinností podnikatele po odstoupení od smlouvy, nelze spojovat zánik práva na odstoupení, pokud spotřebitel zrealizuje odstoupení od smlouvy průkazným způsobem dle instrukcí v obchodních podmínkách společnosti a uchová si o tom důkaz pro případ sporu. Platí že, znemožňuje-li společnost spotřebiteli závazek ukončit, jde to k její tíži.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.5.2017 09:31, před 8 lety

ID: SHCDHA56


Dobrý den.

V zájmu řešení vzniklé situace Vás bude v nejbližší době kontaktovat přímo Zákaznický servis be2.

Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.5.2017 10:00, před 8 lety


Hektor Torhek

Od včerejšího dne jsem zaslal několik emailů na adresu zakaznickyservis@be2.cz (z emailu který je s předmětným účtem propojen ) s odstoupením:

Pro zajímavost "automatická" odpověď mi nepřišla na všechny zaslané zprávy

15.5.2017 14:10 ( pár minut po aktivaci členství )
15.5.2017 15:11 ( email doplněný dle informací od ostatních uživatelů)
15.5.2017 15:57 ( email s přílohou s odstoupením )
15.5.2017 17:44 ( reagoval jsem na automatickou odpověď)
16.5.2017 7:54 (jsem emailem v souladu s všeobecnými podmínkami odebral souhlas se zpracováním osobních údajů - po poradě s advokátem)


V souladu se všeobecnými podmínkami služby be2 (Naposledy pozměněné dne 16.01.2017) bod 7 odstavec 2 odebírám souhlas s pořizováním, zpracováním a používáním jeho osobních dat svázaných s registrací uživetelského účtu XXXXX ve službě be2 provozovaných společností be2 S.à.r.l. přidruženému k emailu XXXX@seznam.cz.

Souhlas odvolávám i s ohledem na znění zákona Zákon č. 101/2000 Sb.

Odebrání souhlasu se týká jak veškerých osobních dat tak dat o užitém platebním prostředku.

Odstupuji tímto také od smlouvy a žádám okamžité odstranění předmětného profilu stejně tak jako písemné potvrzení ukončení smlouvy a potvrzení o odstranění profilu.

Obecně se pak cítím ze strany poskytovatele služby obstrukce (nemožnost zrušení prodlužování členství na stránce atd), které mají omezit a zkomplikovat možnost odstoupení a prodloužit dobu řešení tak aby bylo možno účtovat další členství. Tím se cítím podveden a shledávám v tom vědomé jednání společnosti s cílem se obohatit na můj úkor (dle informací které jsem obdržel § 209 zákona 40/2009 Sb.)


Kromě výše uvedeného z toho celého cítím naprosto nerovné podmínky mezi poskytovatelem služby a spotřebitelem . Celou registraci i platbu lze realizovat prostřednictvím GUI ( uživatelského rozhraní aplikace ) ale zrušit automatické prodlužování členství nikoliv ( nabízí se možnost smazat účet ale je tam upozornění cituji "Díky této funkci, bude Váš profil nenávratně odstraněn. Pokud zvolíte tuto možnost, ani naše zákaznické centrum nebude schopno Váš profil znovu aktivovat. Pokud jste se již stali Prémiovým členem, kontaktujte zákaznické centrum předtím, než se rozhodnete profil vymazat" ).

Již jsem vyhledal advokátní kancelář a jsem připraven podat trestní oznámení = učinit veškeré kroky k tomu zamezit obohacení se někoho na můj úkor....

doufám tedy že společnost odstoupení a odstranění vyřeší bez zbytečného odkladu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:18, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.