Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16054Neoprávněné naúčtování poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2017, před 8 lety

Marcel Horák

Znění stížnosti

Dobrý den, po letošní dlouhé zimě Nám přišel domů nedoplatek na plyn na 17205 korun. S ženou jsem přemýšleli jak ho uhradit nejjednoduší jsme si říkali bude splátkový kalendář tak jsme ho v čez online zaškrtli. Dlouho se nic neděli až zavolala paní z čehu že jsme si o něj žádali a jestli ho tedy chceme, tak jsem jí řekl že jsme se rozmysleli a nechceme ho tímto hovor skončil.Pár dní na to jsem zaplatil fakturu na 17205 korun. Druhý den na to přišel splátkový kalendář od čezu o který jsem nestál. První věta v něm byla jasně daná pokud chcete uplatnit splátkový kalendář tak podepište a odešlete zpět samozřejmě sem nic nepodepsal a neposlal, když už jsem měl zaplaceno. Další měsíc na sipu jsem se nestačil divit bylo tam vše kromě plynu. Tak jsem se podíval na čez-online a tam vidím splátkový kalendář zaplaceno 14 395 + 2610 splátka za měsíční plyn který platíme touto částkou. tak tam volám jak je možné že není zaplacená faktura na celých 17205 ale jen na 14395 a proč nepřišlo na sipu 2610. tak mě bylo řečeno že jsem si zažádal o splátkový kalendář na to jsem paní řekl že sice ano, ale že už jsem mluvil s její koleginí (o pár dní dříve)která volala a že jsem ho zrušil že ho nechci. Paní po telefonu zněla sympaticky a vypadalo že vše vyřeší a řekla za pár dní bude vše v pořádku. Pár dní uběhlo nic se nedělo volal jsem tedy znova, na potřetí jsem mluvil s nějakým pánem, který si vše znovu vyslechl řekl že dá vše dohromady a bude to v pořádku jen pár dní mám zase počkat. No a poslední telefon byl dneska když jsem na čez online našel vše překopané nic nesedí a mám tu další splátkový kalendář na dalších 17205, když jsem volal tentokrát zase zvedla nejaká paní tak mi řekla ža je vše v řešení a mám počkat to už mi opravdu nepřišlo normální tak píšu tuto stížnost, aby se něco konečně stalo.
Proto prosím o radu jak postupovat.
Děkuji Horák


Požadované řešení

Prosím o radu jak postupovat už jsem zoufalí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2017 13:35, před 8 lety

Byl-li dluh splacen, může spotřebitel požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že dluh zanikl.

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.