Společnost


Exiteria a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16057Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2017, před 8 lety

Vlasta Dostálková

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes jsem se dozvěděla,že společnost MT nábytek je v insolvenci.
Dne 6.4.2017 JSEM OBJEDNALA ZBOŽÍ - NÁBYTEK V CENĚ 10 132 KČ.
Peníze jsem přeposlala z mého účtu a na Váš účet.
Následně mi bylo zděleno,že převod částky 10 132 kč v pořádku dorazil.
Bylo mi oznámeno,že až bude zboží na skladě,tak mi telefonicky zdělí přesný termín doručení - nejpozději do měsíce.
Měsíc uplynul a zboží nedorazilo.


Produkt

Objednané zboží:044-0770 botník do předsíně Arnar 4 cena 1 638 kč, 040-0050 čalouněný taburet Ryan cena 558 kč,011-0087 prosklená vitrina Alexander 1 cena 4 097 kč,011-0095 konferenční stolek Alexander 1 cena 1 264 kč,011-0074 šuplíková komoda Alwxander 9 cena 2 575 kč.Doprava Mabyt s mluvní partneři 0 kč.


Požadované řešení

Dle mého názoru by bylo nejvhodnější vrátit peníze,poněvadž jsem ztratila důvěru ve firmu,která prodává zboží a je již v insolvenci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 16:01, před 8 lety

Dne 11. 4. 2017 bylo se společností Exiteria a.s. zahájeno insolvenční řízení. Spotřebitelce proto doporučujeme, aby přihlásila svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=3DC41B5451C94A839ACAE042F7DE2AC4). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2017 21:30, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.