Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
podávám stížnost na Vaší doručovací službu.
V pátek 12. 5. 2017 mi byla odeslána firmou Spokojený pes odeslána zásilka, číslo objednávky 40150750671, na doručovací adresu Zuzana Jirovská, Listnatá 2, 641 00.
V objednávce bylo jasně uvedeno, že objednávám VEČERNÍ DODEJ V NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN - tedy 15. 5. 2017.
Jak je tedy možné, že první doručení proběhlo 13. 5. 2017 přes den, druhé doručení 15. 5. 2017, opět přes den? a následně mi byl zaslán mail, že po neúspěšném doručení na mne zásilka čeká v depu?
Jak je možné, že řidič mi v obou případech oznámil, že mi to nechá na výdejním místě, aby nemusel jezdit znovu?
Kde je ochota zaměstnanců najít řešení, když se stala několikrát chyba a nebylo respektováno přání zákazníka?
Proč kvůli Vaší chybě musím hledat náhradní řešení a být doma 2 dny po sobě?
Požaduji finanční náhradu a omluvu.
Jinak to poženu výš, nespokojených zákazníku s Vaší firmou znám dost.
Děkuji a přeji Hezký zbytek dne
Zuzana Jirovská
objednávka číslo 40150750671
finanční kompenzace, omluva a změna přístupu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat tento problém s nevhodným chováním zaměstnanců společnosti přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.