Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#16060Dodání mimo objednaný termín, chování personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2017, před 8 lety

Zuzana Jirovská

Znění stížnosti

Dobrý den,

podávám stížnost na Vaší doručovací službu.

V pátek 12. 5. 2017 mi byla odeslána firmou Spokojený pes odeslána zásilka, číslo objednávky 40150750671, na doručovací adresu Zuzana Jirovská, Listnatá 2, 641 00.
V objednávce bylo jasně uvedeno, že objednávám VEČERNÍ DODEJ V NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN - tedy 15. 5. 2017.

Jak je tedy možné, že první doručení proběhlo 13. 5. 2017 přes den, druhé doručení 15. 5. 2017, opět přes den? a následně mi byl zaslán mail, že po neúspěšném doručení na mne zásilka čeká v depu?
Jak je možné, že řidič mi v obou případech oznámil, že mi to nechá na výdejním místě, aby nemusel jezdit znovu?
Kde je ochota zaměstnanců najít řešení, když se stala několikrát chyba a nebylo respektováno přání zákazníka?

Proč kvůli Vaší chybě musím hledat náhradní řešení a být doma 2 dny po sobě?

Požaduji finanční náhradu a omluvu.
Jinak to poženu výš, nespokojených zákazníku s Vaší firmou znám dost.

Děkuji a přeji Hezký zbytek dne

Zuzana Jirovská


Produkt

objednávka číslo 40150750671


Požadované řešení

finanční kompenzace, omluva a změna přístupu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2017 09:56, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat tento problém s nevhodným chováním zaměstnanců společnosti přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 13:01, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.