Společnost


PERY, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1607Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2013, před 11 lety

Julie Dmitrovská

Znění stížnosti

Dobrý den. 17.09.2013 jsem v obhodě PERY koupila zboží. Značkové boty VAGABON, v kterych se po měsíci nošení rozlepili podpadky. Dne 31.10.13 jsem je odnesla k reklamaci, měsíc se reklamace vyřizovalá, a pak jsem dostala zpátky poškozené boty s vyjadřením od prodejcu:
U reklamovaného páru se nejedná o výrobní, ani o materiálovou vadu, proto se reklamace zamítá. NA MECHANICKÉ opotřebení nebo poškození nelze uplatňovat reklamaci. K poškození došlo NEPŘIROZENÝM TLAKEM o jiný předmět.Za tyto skutečnosti nemuže nést prodejce žádnou odpovědnost.


Produkt

Boty VAGABOND 3605-360-20.č 38 , cena 1990 českých korun,


Požadované řešení

Omluva. Výměna nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2014 15:00, před 11 lety

Pokud prodejce reklamace zamítne, má dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinnost písemně zamítnutí reklamace odůvodnit. V případě, že je reklamace zamítnuta z důvodu mechanického poškození spotřebitelem, je třeba prokázat, že příčinou vady byla vada materiálu nebo výrobní vada. K takovému posouzení je vhodné využít nezávislého odborníka, který by vypracoval znalecký posudek, ve kterém by vyhodnotil příčinu vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 17:26, před 10 lety

Společnost PERY, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. V soudním řízení bude nutné prokázat, že vada byla v době uplatnění reklamace na zboží přítomná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.